Hop til indhold
ny_kjs

Timeea Mit dårlige valg.

Recommended Posts

Jeg kiggede på et tidspunkt forbi Timeea

Ringede og spurte om hun havde tid og fik en aftale i stand. Da jeg var ankommet, og blev lukket ind, var det direkte i bollerummet, men det var ikke hende som åbnede døren, men hendes arbejdskollega, som sagde at hun var optaget men at hun var ledig, jeg takkede pænt nej tak og sagde at det var hendes veninde jeg kom for, ok et øjeblik sagde hun, og forlod rummet.
Hun kom tilbage og sagde at der ville gå 2 min, så ville hun komme.
Da hun endelig kom snakkede vi lidt og fik aftalt 30 min og pengene skiftede hænder og hun forsvandt ud af rummet med pengene.
Da hun kom tilbage gik vi i gang, hun spurte om blow skulle være med eller uden, jeg valgte uden, og så gik hun i gang med det mærkliste og dårligste blow jeg nogle sinde har fået....
Hun hæver og sænker hovdet samtidig med at hun puster ud, jeg kunne ikke mærke ret meget, kun da hun hev frem og tilbage i den, og efter 3 gange med dette blow, ville hun gerne skifte til noget andet, jeg sagde 69, men det ville hun ikke og lagde sig på ryggen og spredte sine ben, så jeg kunne gå ned på hende, så det gjorde jeg.
Men hun gjorde det sådan at man ikke kunne komme ordenligt til, så det blev heller ikke rigtigt til noget.
Sex'en.... tja der var ikke et gram af indlevelse, så jeg stoppede og stod på gaden igen efter 15 min.
Jeg kommer ikke igen og kan ikke anbefale hende, selvom at der fornyeligt er kommet en fin anmeldelse af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg kan altså godt forstå at i mænd sommetider ærgrer jer.....for det, der lyder som en sær oplevelse :-/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi. Enig med ny_kjs i, at hun giver et særegent blæs - og her kommer ordet blæs til sin ret, idet hun blæser ud på en pudsig måde :-) Jeg opgav også hurtigt BJ og valgte at duske hende grundigt i doggy style. Heldigvis kom jeg hurtigt pga. højvande i løgposen. 

Jeg kommer ikke igen. Det var discount sex. Dog har jeg haft en del værre oplevelser. Det skal nævnes, at hun kunne klare at blive pulet uden at kny. Hun var nu også sød at tale med bagefter. Men samlet set en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

"Hun hæver og sænker hovdet samtidig med at hun puster ud, jeg kunne ikke mærke ret meget, kun da hun hev frem og tilbage i den, og efter 3 gange med dette blow, ville hun gerne skifte"

Ha - ja hun leverer et blæsejob; men ikke lige det man forventer ;)    Vi andre fik et godt grin :D  Tak for orienteringen om pigens ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...