Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Nogen der ved hvorfor

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hej alle 

jeg var bruger af den nu "lukkede" Venuslogen for mig kom det fra den ene dag til den anden og nu bruger jeg eroguide som jeg er ganske godt tilfreds med, men jeg er ærgelig over alle de guldkorn der nu ikke er tilgængelige særligt Night stories savner jeg, nogen der ved hvorfor, logen pludselig blev solgt og ikke kørete videre eller?

vh

Alko/Ølmanden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej broder :-) Jeg var også bruger af logen, holdt en meget lang pause fra denne branche, da jeg vendte tilbage kunne jeg "kun" finde dette forum. Jeg fik ud fra at logens enten var udkonkurreret af dette forum (her er det jo gratis) eller at den kun findes for en meget lukket inder cirkle.

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad der skete. 

Til tider kan man godt savne poisien fra logens andmelelser. Selvom jeg bestemt sætte pris på de gode og meget præcise andmelelser her. Jeg ser en gang I mellem her, en lang andmelelse skrevet som en nat historie. Og så tænker jeg "han må være en broder" :-)

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...