Hop til indhold

Recommended Posts

Kommer lige fra cindy i herning ig ja det er hende der os er med duoen busty duo herning

Cindy var lidt af en joker men virkede i godt humør hendes billeder passer utrolig godt hun er ikke helt så slank dom på billederne men det sku lige meget 

Det startede ellers godt jeg blev standet af politiet havde lige svinget rundt og forbi huset de er i og have ikke set jeg holdet i en bus bane heldigvis var det ikke det stor betjenten sage og jeg fik lov til at forsætte 

Når men jeg går om bagved have parket et lille stykke der fra men indgangen er skam diskret bagved huset

Og cindy åbner døren i en sort tank top og et par tusser/g-strang jeg fik et bad og gik så ind til hende hun skulle så ud og friske sig lidt op men skid pyt

Havde bestilt 1 time med kys og jeg fik det noget for de penge

Hun drillede i ny og næ og en del  men det var nu dejligt 

Hendes bryster er naturlig virkelig dejligt og lege med dem og hende ;):)

Hun kiggede overhovedet på klokken før til sidste en ting er sikkert jeg skal afsted igen det bliver jeg nød til håber jeg når det inden de rejser ved ikke hvornår det er men er næsten sikker på de rejser på et tidspunkt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft fornøjelsen af Cindys selskab et par gange. 
Dejlig kvinde med en underholdende personlighed. :) 

(håber at jeg får fornøjelsen igen, snart)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches

De rejser i dag sagde Cindy,  da jeg besøgte hende forleden. 

Hun er altid et besøg værd,  den lille frækkert :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...