Hop til indhold
Romantikeren

Mødte jeg en Masja Vang lookalike ?

Recommended Posts

Jeg var vist nok i sommers inde i København og kom forbi Pussy Galores ved dansk blindesamfund, tænkt hvis en blind gik forkert. stedet er temmelig nem at finde og ligger i en baggård og ingen kan gøre en nervøs eller tænke sit. nærmest usynlig.

Jeg kom uanmeldt, der var to piger på stedet, den anden ventede en gæst og den ene var ny i faget. ( den gæst så aldrig men skidt nu med det) Hun kom ind meget sød professionel, hyggeligt og ikke rigtigt nogen kæmpe oplevelse. kaldte hende naboens datter, men synes hun mindede mig om en eller anden.

Hun mindede om Masja Vang, nu ved jeg ikke hvor gammel Masja Vang er, men jeg kunne forestille mig at se hende måske 10 år yngre en slående lighed. Tænkt hvis det var Masja Vang. hun holder sig godt helt sikkert, den havde hun aldrig hørt før sagde om kækt og ironisk. 

Hvis hun ikke havde lignede vel nok en af Danmarks smukkeste kvinder havde denne oplevelse hurtigt kommede ind i glemslens mørke. Vedkommende på Pussy Galores hedder vist Lina, hvis jeg husker rigtigt.

Enten husker jeg forkert eller også er hun ikke mere på Pussy galores. spøjst det synes jeg

 

Redigeret af Extinguisher
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims

Måske var du på pussy galores i sommers, måske mødte du en pige der måske hed Lina som måske ligner Mascha Vang?

Er det måske en anmeldelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 3 timer siden:

Der er nogen herinde der er sjove! Måske!

Og hvis det nu virkelig var Mascha Vang, så ville det altså ikke være så høfligt at nævne det i dette forum.

Hun har jo også krav på et privatliv, på samme måde som kunderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt skriver han at hun lignede "stjernen" som han ville forestille sig hende 10 år yngre. Altså kan det jo ikke være hende, som vel også tjener fint på hendes virksomhed. 

Mærkeligste og mest intetsigende "anmeldelse" længe. Burde flyttes til hyggesnak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...