Hop til indhold
Pumpestok

Kristin i Herning

Recommended Posts

Nu min første anmeldelse, en rigtig sød Latino pige, Kristin, i et ret nedslidt hus midt i Herning. 1ste sal, smal trappe.

Kristin åbner, hun er ikke ret høj, i en kimono, stort smil og HI BABY my DARLING come in....hun taler engelsk og er meget kærlig både i sprog og opførsel.

Alder måske 35+, det er fint for mig. Hun er en dame, ikke en pige!

Jeg får et brusebad. Der er MANGE håndklæder.

Jeg vil have superfransk / dansk og jeg spørger til om hun har legetøj. Hun har masser af dildoer hun viser mig, jeg vælger en og beder om hun vil starte med lidt dildoshow.

Det vil hun da. Vi klæder os nu af, hun er flot småbuttet og blød stor røv og gode store bryster. Hun kæler og nusser og kysser og pludrer løs, my baby, my darling, det er ikke overdrevet, det er rigtigt sødt.

Så lægger hun sig til rette med sin dildo, begynder at lege med sig selv en tid. Jeg bliver hurtigt tændt af det og hun begynder nu at sutte mig mens hun stadig leger med sin dildo.

Så boller vi i et par stillinger. Det er også godt. Hun er helt med og virker til at kunne lide det.

Hvis man kan lide piger fra sydamerika kan jeg godt anbefale hende.

http://side6.dk/resultatside/?q=kristen

Hun sagde til mig at hun også var Dominatrix hvis man er til BDSM, men det er jeg ikke. Det forbavsede mig for hun var så sød og kærlig.

 

Redigeret af Pumpestok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil nok mene de slet ikke er ægte, men det gjorde mig intet da jeg mødte hende.

Hun virker kraftigere end på billederne, måske forbi hun ikke er så høj, omkring 160 tror jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...