Hop til indhold
Guest Sweex

Sexy secret indgang ?

Recommended Posts

Guest Sweex

Skal for første gang besøge sexy secret og når man ser på google er der en autoforhandler. for ikke at ligne en hovedløs kylling ved ankomst, er der så en der kan fortælle mig hvor indgangen ligger, når man står foran nr 30a og kigger ind på bygningen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

du går ned ad trappen til kælderen til venstre for døren som du kan se i gavlen hvor du ser 30a skiltet, der hvor der er et hvidt stakit i jord niveau. Dog skal man ikke bare vade ind som jeg gjorde da ingen reagerede da jeg bankede på døren, men fulgte instruksen på hjemmesiden som den var dengang "Du vil altid blive budt hjertelig velkommen af en af de søde kvinder. Hvis den/de kvinder som er på vagt skulle være optaget og dermed ikke kan åbne for dig, er du mere end velkommen til at gå ind selv og vente i køkkenet, med lidt frækt læsestof"  

Løb direkte ind i en anden pige (fik lidt af en skideballe) end hende jeg skulle møde, som var ved at gå ud sammen med en kunde, men var nok også stødt ind i ham alligevel hvis jeg havde ventet udenfor

marx

Redigeret af marx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
marx skrev, for 7 timer siden:

du går ned ad trappen til kælderen til venstre for døren som du kan se i gavlen hvor du ser 30a skiltet, der hvor der er et hvidt stakit i jord niveau. Dog skal man ikke bare vade ind som jeg gjorde da ingen reagerede da jeg bankede på døren, men fulgte instruksen på hjemmesiden som den var dengang "Du vil altid blive budt hjertelig velkommen af en af de søde kvinder. Hvis den/de kvinder som er på vagt skulle være optaget og dermed ikke kan åbne for dig, er du mere end velkommen til at gå ind selv og vente i køkkenet, med lidt frækt læsestof"  

Løb direkte ind i en anden pige (fik lidt af en skideballe) end hende jeg skulle møde, som var ved at gå ud sammen med en kunde, men var nok også stødt ind i ham alligevel hvis jeg havde ventet udenfor

marx

Tak for godt svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...