Hop til indhold
Skovfogeden

Sexact 2 søstre Århus 22. november

Recommended Posts

Guest Icemand

gad godt at se billeder af dem ,så vidt jeg kan se er det kun den ene som er på billedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, for 3 timer siden:

gad godt at se billeder af dem ,så vidt jeg kan se er det kun den ene som er på billedet

Der står flg. i annoncen: "de fotos der er på annoncen er af os (de to i midten er af Freja og resten er af Sif) og ikke andre og de er alle ret nye - så ”What you see - is what you get”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Ja hvis jeg kan finde "tid", så tager jeg derned.

Der virker som et forrygende initiativ ....

Og så 2 søstre - som man kan knalde begge to !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Ferdinand skrev, for 7 timer siden:

Der står flg. i annoncen: "de fotos der er på annoncen er af os (de to i midten er af Freja og resten er af Sif) og ikke andre og de er alle ret nye - så ”What you see - is what you get”

super tak havde jeg ikke lige set nederste linie :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Icemand skrev, for 2 timer siden:

super tak havde jeg ikke lige set nederste linie :)

Den detalje er også kommmet på senere - -altså i redigeringen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyderne skrev, den 11/18/2016 at 22:36:

Dette ser alt for godt ud! 

Må dæleme lige se om jeg kan komme afsted og deltage i dette gb 

Enig. UTROLIG fristende ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Jeps det var vildt godt 2 dejlige piger uhmmmmmm ,er med på en gentagelse :) thumps up

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også med til dette frække arrangement og hold da op de to søstre kan lide at betjene en flok frække mænd.

At de også er gode til det, og at man kan mærke at det tænder dem vildt, gør det super frækt.

Det er ikke løgn når der står at Lillesøster Freja tænder på gagging. Hun slugte den ene pik efter den anden til roden, mens hun havde et liderligt udtryk i øjnene. Og selv om der var et par store pikke imellem så gav hun ikke op.

Storesøster Sif havde på et tidspunkt et par langstrakte orgasmer som helt sikkert hat kostet noget energi. Tænkte ved mig selv da jeg gik ved 12-tiden.....  mon hun holder til kl 14 med det energiniveau.

Det er der nok nogen der kan svare på ;-)

Hvis jeg skal komme med noget der trak lidt ned, så var det at lejligheden var en lille smule for klejn. Men det var vist en nødløsning og det var ikke et større issue.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

SUPER SUPER arrangement ..... !

2 dejlige, faste, pikslikkende og særdeles lækre piger, som bare godt gad at blive kneppet i et højt gear. Smilte og delte dejlige udløsninger ud. Jeg fik selv et par stykker ...

Intensiteten var høj og man må sige, at det var et rigtig dejligt arrangement, som de to piger har havde fået stablet på benene !

Risiko for deltagelse ved gentagelse ...... BESTEMT !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig mine "bang brothers" kommentarer. To skønne piger, der 100% sikkert er søstre. Den ældste, Sif, kunne man godt mærke var den mest erfarne, men jeg er sikker på at Freja snart kommer op på siden af hende, liderligheden og lysten er der i hvert fald. Alt i alt igen et rigtigt fint arrangement, og godt arrangeret af arrangørerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg kan også kun tilslutte mig de andre "bang Brother's" rosende ord omkring GB'et.

Super Duper godt arrangement, pigerne var både frække...lækre...og der var på ingen måde mangel på Liderlighed & lyst....STORT TAK.

Tar' MEGET gerne hurtig færgen til Århus igen :):)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle på denne tråd:)

Tak for de gode anmeldelser. Det glæder både pigerne os os, der arrangerer. Jeg har vidergivet jeres roser til pigerne og de blev rigtig glade, og vi skulle hilse igen, og sige I var nogle dejlige mænd, der behandlede dem rigtig pænt, men også at I var dejlig frække.

Sif og Freja har sagt til mig, at de sandsynligvis dukker op igen i januar måned, så I kan få kneppet lidt af julefedtet af jer og dem ligeså:) God humor fra de to søstre synes jeg.

Tak endnu engang. Vi bestræber os på at lave gode og frække samt hyggelige arrangementer, hvor det sociale også spiller en faktor. 

Næste arrangement er i Vejle på tirsdag med 3 piger, hvor 2 har været med et par gange og så en ny debutant. Måske nogle af jer kigger forbi:P

BH.

Rescue51

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

...... og sikket arrangement I der går efter.

3 hylende lækre piger, der bare ikke kan få tisser nok ....

Derudover har jeg bemærket prisen. Kr. 1.500,00 for 3 piger, der kan knaldes og slikke "lollypop" i en hel time !

Det dæleme billigt. Det er ligeved at pigerne nede syd for grænsen må melde pas på den pris.

Og så til den kvalitet I plejer at stille op med. Det er nemlig både kønne, villige, våde, piktrængende og ikke mindst særdeles servicemindede piger der deltager i de her arrangementer (dem jeg har deltaget i forstås - jeg har desværre ikke være med hver gang, selvom jeg gerne ville ...)

I overgår jeg selv kære venner ...... endnu en gang !

Et stort tillykke skal lyde herfra.

BRAVO !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...