Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/217462

En hyggelig stund skal da lige fortælles om. Jeg har fået lov.

 

Stedet er et parcelhus, ikke specielt diskret, men indenfor gåafstand af DLG. Her kan man nok holde lidt mere diskret.

Perla er en utrolig smuk polsk pige. Billederne har set photoshop, men de lyver ikke. Jeg vil skyde hende til at være i starten af 20'erne - men det kan jo snyde. 

Hun snakker ganske godt engelsk, så kommunikationen gik fint... 

Jeg fik en halv time GFE, og mand vil hun gerne kysse... meget... så meget at hun selv søgte det. Lækkert.

Gode faste bryster, og en flot mås. Missen er glat og stram.. og naturligt våd... så meget slikkede jeg heller ikke. Og hun nød vist sorte kys - hun pressede ihvertfald imod min tunge, da den "listede" sig derop. 

Sex i doggy viser for alvor hendes flotte bagdel.. men missionærer var nu min favorit. Udsyn til hendes smukke øjne, alle 4... og nem adgang til kys. 

Afslutning blev dog lidt forhastet, men jeg tilgiver hende.. og en undskyldning til ham der ventede udenfor... tiden trak lidt ud. Egentlig ærgeligt, da jeg åbenbart var dagens første... kan vi ikke kollektivt aftale at vi ikke booker i rap? :P

Så absolut anbefalet herfra. Hun er på adressen en uge. Hun mener hun skal til Ålborg egen bagefter... men er kun i landet i 3 uger .. øv øv øv... og hun mente ikke jeg havde råd til bare at tage hende med hjem og beholde hende :D Så hvis i er til ung polsk godte, så besøg hende. (Hvis jeg ikke kan beholde hende for mig selv, så skal hun fandme deles!)

Udsende 12+

Sex 12+

Sted 10-12

Glesborg er en relativ lille by på landet, så rygtet kommer nok til at gå, om hvad der foregår i huset... lidt et minus hvis man er lokal og vil være diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ring og hør.. ej.. 700.. med super og massere af kys

EDIT: Og det er helt sikkert pengene værd. Hvis du spørger mig

Redigeret af snestorm
Uddybende kommentar, vil ikke spam poste

Del dette indlæg


Link til indlæg
snestorm skrev, den 17.11.2016 at 21:30:

https://annoncelight.dk/showad/217462

En hyggelig stund skal da lige fortælles om. Jeg har fået lov.

 

Stedet er et parcelhus, ikke specielt diskret, men indenfor gåafstand af DLG. Her kan man nok holde lidt mere diskret.

Perla er en utrolig smuk polsk pige. Billederne har set photoshop, men de lyver ikke. Jeg vil skyde hende til at være i starten af 20'erne - men det kan jo snyde. 

Hun snakker ganske godt engelsk, så kommunikationen gik fint... 

Jeg fik en halv time GFE, og mand vil hun gerne kysse... meget... så meget at hun selv søgte det. Lækkert.

Gode faste bryster, og en flot mås. Missen er glat og stram.. og naturligt våd... så meget slikkede jeg heller ikke. Og hun nød vist sorte kys - hun pressede ihvertfald imod min tunge, da den "listede" sig derop. 

Sex i doggy viser for alvor hendes flotte bagdel.. men missionærer var nu min favorit. Udsyn til hendes smukke øjne, alle 4... og nem adgang til kys. 

Afslutning blev dog lidt forhastet, men jeg tilgiver hende.. og en undskyldning til ham der ventede udenfor... tiden trak lidt ud. Egentlig ærgeligt, da jeg åbenbart var dagens første... kan vi ikke kollektivt aftale at vi ikke booker i rap? :P

Så absolut anbefalet herfra. Hun er på adressen en uge. Hun mener hun skal til Ålborg egen bagefter... men er kun i landet i 3 uger .. øv øv øv... og hun mente ikke jeg havde råd til bare at tage hende med hjem og beholde hende :D Så hvis i er til ung polsk godte, så besøg hende. (Hvis jeg ikke kan beholde hende for mig selv, så skal hun fandme deles!)

Udsende 12+

Sex 12+

Sted 10-12

Glesborg er en relativ lille by på landet, så rygtet kommer nok til at gå, om hvad der foregår i huset... lidt et minus hvis man er lokal og vil være diskret.

Hey hvor ligger det i Glesborg byen er sku så lille. Ja snakken vil nok hurtigt gå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero12345 skrev, for 57 minutter siden:

Hey hvor ligger det i Glesborg byen er sku så lille. Ja snakken vil nok hurtigt gå

det er en lille by midt på djursland og det ligger lige ved rundkørslen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Utilregnlig
sergent-254 skrev, for 4 timer siden:

det er en lille by midt på djursland og det ligger lige ved rundkørslen

Tråden er fra 2016 så hvorvidt eksistere stedet stadig og ikke mindst pigen, hvilket udgør mit spørgsmål :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...