Hop til indhold
Snuller

Sumas, Norgesgade i Fredericia

Recommended Posts

Kom forbi Fredericia i går, og fik (som sædvanligt) lyst til lidt forkælelse.

Kender ikke meget til Fredericia området, men har dog læst mange tråde i dette forum, så tog chancen og pegede på et tilfældigt sted på Thailisten Vest og valget blev altså Sumas i Norgesgade. Desværre skulle det vise sig at være et (røv)kedeligt og temmelig dyrt bekendtskab. Selve stedet oser af ren bordelvirksomhed, og blev da også med det samme tilbudt FP og B2B. Prisen var derimod ikke særligt attraktiv, 800 for en halv time med B2B og et HJ. Nuvel, jeg var horny, så tænkte hvad pokker, lets go for it. Men ak ak ak, der skulle betales først, helt ok, det var jo mit første besøg, men hvor pokker blev B2B af? Den, i øvrigt kønne og meget smilende unge dame, kunne absolut kun 3 - 4 enkelte ord på engelsk såsom "money first, are you OK, goodbye" så ikke let at kommunikere med hende. Da hun startede seancen tog hun øjeblikkeligt fat på HJ uden yderligere dikkedarer. Det har jeg skisme aldrig været ude for før, og så beholdt hun trusser og BH på? Jeg bad hende tage det af og så tog hun toppen af, og det var det. Forsøgte forgæves at kommunikere ud at jeg jo altså havde bestilt og betalt for B2B, men hun forstod ganske enkelt ikke hvad jeg mente. Da hendes lidt hårdhændede HJ ikke havde den ønskede effekt, måtte jeg selv tage over hvilket kan være udmærket, i hvert fald i dette tilfælde for hun kunne altså ikke få mig til at komme. Så fik jeg lidt pladder massage i et kvarters tid, og det var så det. Kan godt være andre har haft bedre og anderledes oplevelser på stedet, men jeg kommer i hvert fald ikke tilbage, det er helt sikkert.

Skal lige nævne at det var en anden dame der fortalte om ydelse og priser, da "min" dame altså ikke kunne et ord på andet sprog end Thai.

Stedet: Rent og pænt 8/10

Pigen: Ung og Køn 6/10 (trækker meget ned at hun ikke kunne kommunikere)

B2B, eller rettere mangel på:  4/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arhforpokker, sort uheld med stedet og/eller GP. 

 

Det lyder virkelig som thai, når det er allerværst; dyrt, uengageret og uden indlevelse.

Man føler sig virkelig snydt efter den slags oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...