Hop til indhold
Guest tzatiki

Siri Thai Wellness - nu i Birkerød

Recommended Posts

Guest tzatiki

Det er noget tid siden, at Siri lukkede sin ellers så pæne wellness-afdeling i Hørsholm, men nu er de startet op i Birkerød. 

Placeringen er lige knap så god som i Hørsholm. Det ligger i en lidt trist gul bygning ud mod den trafikerede Birkerød Kongevej. Der er dog udmærkede parkeringsmuligheder ved lejlighederne bagved. Hvis man er lokal, så er det nok ikke specielt diskret beliggende.

Den gode nyhed er, at massagerummet, stemningen og servicen er helt som den var i Hørsholm. I øvrigt kan jeg lige nævne som en ekstra servicemeddelelse, at "mini" er på stedet - men jeg har en eller anden idé om, at hun er blevet opgraderet til at være mini-mamasan. Jeg ved det dog ikke. Jeg blev spurgt om hvilket telefonnummer jeg havde ringet til.....og det skyldes nok, at de har annoncer med forskelligt indhold ;). Jeg henviste til:

http://www.siri-thaiwellness.com/contacts.html

Jeg havde ikke booket tid hos én bestemt, men lykken stod mig bi, da jeg blev mødt af Vivi (udtales Wee Wee :lol:). Straks blev jeg tilbudt body-2-body, og selvom 1.100 kr. er en lidt høj pris for den slags, så brændte pengene i lommen. Egentlig kunne jeg godt have brugt en grundig massage af ømme muskler, men helt som forventet, så var det ikke den mest dybdegående massage, der blev leveret. Til gengæld var der sukker for øjnene og den indre gris fik sin marcipan. Vivi er sidst i 20'erne, sød, nærværende og - i mine øjne - ret så lækker. Jeg ku' ihvertfald godt, men hendes håndarbejde fejlede nu heller ikke noget. 

 

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...