Hop til indhold

Siri Thai Wellness - nu i Birkerød

Featured Replies

Skrevet

Det er noget tid siden, at Siri lukkede sin ellers så pæne wellness-afdeling i Hørsholm, men nu er de startet op i Birkerød. 

Placeringen er lige knap så god som i Hørsholm. Det ligger i en lidt trist gul bygning ud mod den trafikerede Birkerød Kongevej. Der er dog udmærkede parkeringsmuligheder ved lejlighederne bagved. Hvis man er lokal, så er det nok ikke specielt diskret beliggende.

Den gode nyhed er, at massagerummet, stemningen og servicen er helt som den var i Hørsholm. I øvrigt kan jeg lige nævne som en ekstra servicemeddelelse, at "mini" er på stedet - men jeg har en eller anden idé om, at hun er blevet opgraderet til at være mini-mamasan. Jeg ved det dog ikke. Jeg blev spurgt om hvilket telefonnummer jeg havde ringet til.....og det skyldes nok, at de har annoncer med forskelligt indhold ;). Jeg henviste til:

http://www.siri-thaiwellness.com/contacts.html

Jeg havde ikke booket tid hos én bestemt, men lykken stod mig bi, da jeg blev mødt af Vivi (udtales Wee Wee :lol:). Straks blev jeg tilbudt body-2-body, og selvom 1.100 kr. er en lidt høj pris for den slags, så brændte pengene i lommen. Egentlig kunne jeg godt have brugt en grundig massage af ømme muskler, men helt som forventet, så var det ikke den mest dybdegående massage, der blev leveret. Til gengæld var der sukker for øjnene og den indre gris fik sin marcipan. Vivi er sidst i 20'erne, sød, nærværende og - i mine øjne - ret så lækker. Jeg ku' ihvertfald godt, men hendes håndarbejde fejlede nu heller ikke noget. 

Redigeret af tzatiki

Skrevet

Er der andre som ikke kan komme ind på deres link? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.