Hop til indhold
Guest Sweex

Søger en dansk pige der kan tage styringen.

Recommended Posts

Guest Sweex

Som overskriften siger, så har jeg lyst til at prøve en dansk pige der kan finde ud af at tage styringen og fortælle hvad jeg skal gøre, da jeg godt kunne tænke mig at afprøve mine egne grænser. det skal ikke være slave forhold med gagball osv. men en kvinde/pige der ved hvad hun vil have og kan styre mig. nogen der har nogle gode råd? kvinderne her inde må selvfølgelig også godt melde sig på banen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Baremig skrev, for 4 timer siden:

Hvilke regioner har du mulighed for at drage til for sådan et ønske? 

;) 

Kbh og sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 13 timer siden:

Som overskriften siger, så har jeg lyst til at prøve en dansk pige der kan finde ud af at tage styringen og fortælle hvad jeg skal gøre, da jeg godt kunne tænke mig at afprøve mine egne grænser. det skal ikke være slave forhold med gagball osv. men en kvinde/pige der ved hvad hun vil have og kan styre mig. nogen der har nogle gode råd? kvinderne her inde må selvfølgelig også godt melde sig på banen :)

Kan anbefale Kimora fra PG:

http://www.pussygalores.dk/

Er helt sikker på at hvis du nævner dine ønsker for hende træder hun i karakter :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

@Baremig det er siden der driller :(

Når jeg har kommenteret på et opslag, så kan jeg ikke kommentere igen på et andet opslag, uden at den vil have det sidste opslag med:angry: men undskyld ulejligheden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Madame Helene kan være den, du søger. Hun kan det hele fra alm. super soft til det vildeste hardcore - og både mentalt og fysisk. Hun er på mange måder en ener!

Hendes hjemmeside www.madame-helene.dk giver mest indtryk af, at hun er domina, men hun kan som nævnt også det bløde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Sweex skrev, for 1 time siden:

Tak for tippet, hun var super :wub:

Mmmm visst är hon ;)

synd att Nikita Darling är pensionerad och Gina Faith är försvunnen, annars hade de varit ytterligare heta tips :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...