Hop til indhold

en Magisk stjerne i Haderup

Featured Replies

Skrevet

http://haderuppigerne.dk/shirly-magi-2/

På trods af utydelige billeder på hjemmesiden valgte jeg i dag at drage til Haderup. Det var Shirly der trak, jeg havde i sidste uge en korrespondance med hende og hun er en  af de få dominaer der ikke bare svarer i one-liners. Hvad vi udvekslede gjorde at jeg var villig til at tage chancen og køre til det mørke Vestjylland

Da jeg mødte Shirly IRL blev jeg meget overrasket, hun er en ualmindelig flot pige!:shock: Næsten ikke til at få øjnene fra 8-) Hun tog sig tid til en god snak om ønsker og grænser og derefter gik turen ind i det "aller-helligste" den næste times tid fik jeg en virkelig god omgang, som jeg ikke vil beskrive alt for detaljeret her, men jeg kan i hvert fald mærke mine brystvorter og min røv:o efter klimax var der tid til en god snak og det virkede ikke som om Shirly havde specielt travlt.

Gentagelses-chance; ja mon ikke, skal clige ha sparet lidt op først

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.