Hop til indhold
Guest Sweex

Når besøg hos en gp kan blive for indstuderet

Recommended Posts

Guest Sweex

Fik lige lyst til at starte en tråd om hvad der egentlig skal aftales af spilleregler når man besøger en gp. 

Baggrunden for denne tråd er at jeg skrev en anmeldelse af mit besøg hos en gp i dag. i anmeldelsen kommer der et spørgsmål om jeg tror pigen er til kæreste oplevelser eller hun kan lide det hårdt. jeg svarer at jeg tror ikke hun kan lide det hårdt, da hun brokkede sig lidt, da jeg fik godt fat i håret.

En erfaren gut på sitet skriver som svar at det er dårlig stil at hive hende i håret når det ikke er aftalt på forhånd!

Undskyld mig, men kan det ikke blive alt for mekanisk, hvis man ikke længere kan improviserer. Jeg tog jo ikke og slog eller på anden måde mishandlede hende. Når man er sammen, på en så intim måde, så tænker man ikke altid på alt hvad man gør, men gør ting der ligger naturligt i situationen. I situationen kastede hun sit hår bagover og jeg vælger at tage det op i en tåt og hive i det, da det tænder mig, når jeg tager hende bag fra. Vedkomne som kommenterede på det, mente at det skulle jeg have aftalt inden. Er det sådan at man skal bruge 5 min på at aftale alle detaljer inden man går i gang? I så fald så er jeg vist blevet for gammel til det her game, da jeg mener man skal prøve sig frem under akten. jeg ved godt det kun er en mands holdning og måske der findes andre holdninger til hvordan man gebærder sig under akten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Du har fuldstændig ret. Skal alt aftales på forhånd er jeg også blevet for gammel til dette game.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 11 minutter siden:

Fik lige lyst til at starte en tråd om hvad der egentlig skal aftales af spilleregler når man besøger en gp. 

Baggrunden for denne tråd er at jeg skrev en anmeldelse af mit besøg hos en gp i dag. i anmeldelsen kommer der et spørgsmål om jeg tror pigen er til kæreste oplevelser eller hun kan lide det hårdt. jeg svarer at jeg tror ikke hun kan lide det hårdt, da hun brokkede sig lidt, da jeg fik godt fat i håret.

En erfaren gut på sitet skriver som svar at det er dårlig stil at hive hende i håret når det ikke er aftalt på forhånd!

Undskyld mig, men kan det ikke blive alt for mekanisk, hvis man ikke længere kan improviserer. Jeg tog jo ikke og slog eller på anden måde mishandlede hende. Når man er sammen, på en så intim måde, så tænker man ikke altid på alt hvad man gør, men gør ting der ligger naturligt i situationen. I situationen kastede hun sit hår bagover og jeg vælger at tage det op i en tåt og hive i det, da det tænder mig, når jeg tager hende bag fra. Vedkomne som kommenterede på det, mente at det skulle jeg have aftalt inden. Er det sådan at man skal bruge 5 min på at aftale alle detaljer inden man går i gang? I så fald så er jeg vist blevet for gammel til det her game, da jeg mener man skal prøve sig frem under akten. jeg ved godt det kun er en mands holdning og måske der findes andre holdninger til hvordan man gebærder sig under akten.

Det kan jo alligevel ikke lade sig gøre at gennemtænke- og gennemtale alle varianter for det efterfølgende sexuelle samvær. Jeg vil give dig ret i at man skal prøve sig lidt frem med hinanden. Hvis man her helt særlige interesser som ligger udenfor almindelig blide former for sex giver det derimod god mening at få det aftalt inden. Og hvor går så grænsen... Efter min mening ville jeg godt kunne tage fat i kvindens hår , men jeg ville nok ikke trække ret hårdt uden lige at sikre mig at det var ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Kinky fyr skrev, for 9 minutter siden:

Hvilket GB taler I om??

Alle ! 

Men i mit eksempel, veronica fra valby.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige jeg har oplevet mænd der tog hårdere fat end hvad der hører under de blide former.. Og så tror jeg også jeg som pige giver længere "snor" ved halve og hele timer end jeg gør ved enkel ydelser.. Det et spørgsmål om hvor tændt jeg også selv er jo.. Og selvom vi jo gerne vil lade som om i er præmietyre der kan tilfredsstille os kvinder på 10 min så passer det jo ikke hvis man kender en smule til kvinders anatomi generelt.. Dermed ikke sagt at vi ikke kan være tændte og synes det er dejlig sex.. Og måske også få en orgasme.. Men jeg få klart mere tilfredsstillelse ud af de halve og hele timer og dermed er jeg mere tændt og kan tage det hårdere end jeg kan hvis jeg ikke er fyret ordentligt op.. Vil man gerne knalde mig hårdt men samtidig kun betale minimum beløbet så kommer det aldrig til at ske.. Og i såfald vil jeg gerne vide det på forhånd.. Jeg gå ud fra at man rykker kvinden i håret for at kunne støde hårdere i doggy.. Men jeg kan jo også tage fejl.. Selvom mit kvindegen ikke gerne tillader mig at indrømme det;).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Jeg må sige jeg har oplevet mænd der tog hårdere fat end hvad der hører under de blide former.. Og så tror jeg også jeg som pige giver længere "snor" ved halve og hele timer end jeg gør ved enkel ydelser.. Det et spørgsmål om hvor tændt jeg også selv er jo.. Og selvom vi jo gerne vil lade som om i er præmietyre der kan tilfredsstille os kvinder på 10 min så passer det jo ikke hvis man kender en smule til kvinders anatomi generelt.. Dermed ikke sagt at vi ikke kan være tændte og synes det er dejlig sex.. Og måske også få en orgasme.. Men jeg få klart mere tilfredsstillelse ud af de halve og hele timer og dermed er jeg mere tændt og kan tage det hårdere end jeg kan hvis jeg ikke er fyret ordentligt op.. Vil man gerne knalde mig hårdt men samtidig kun betale minimum beløbet så kommer det aldrig til at ske.. Og i såfald vil jeg gerne vide det på forhånd.. Jeg gå ud fra at man rykker kvinden i håret for at kunne støde hårdere i doggy.. Men jeg kan jo også tage fejl.. Selvom mit kvindegen ikke gerne tillader mig at indrømme det;).. 

Af samme årsag bestiller aldrig mindre end end 45 min. 

Der er nok flere årsager til at nogle tager fat i håret, personligt gør jeg det fordi det det får kvinden til at skyde ryggen og så kommer man helt i bund og det er jeg stor fan af ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 17 minutter siden:

Af samme årsag bestiller aldrig mindre end end 45 min. 

Der er nok flere årsager til at nogle tager fat i håret, personligt gør jeg det fordi det det får kvinden til at skyde ryggen og så kommer man helt i bund og det er jeg stor fan af ;)

Og det er også skide dejligt hvis man er til det.. Men man kan ikke gå ud fra at alle kvinder bryder sig om det.. Derfor ville jeg netop mene at det er fint lige at spørge om det er okay inden man bare presser igennem.. Det skulle jo gerne være lækkert for begge parter da vi piger også er mennesker vil vi helst ikke bare bruges til at dække mandens behov.. Heller ikke selvom han har betalt.. Hehe.. Ikke at jeg siger du ser det sådan.. Giver bare mit besyv med.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Og det er også skide dejligt hvis man er til det.. Men man kan ikke gå ud fra at alle kvinder bryder sig om det.. Derfor ville jeg netop mene at det er fint lige at spørge om det er okay inden man bare presser igennem.. Det skulle jo gerne være lækkert for begge parter da vi piger også er mennesker vil vi helst ikke bare bruges til at dække mandens behov.. Heller ikke selvom han har betalt.. Hehe.. Ikke at jeg siger du ser det sådan.. Giver bare mit besyv med.. 

Enig, det skal være lækkert for alle parter og derfor føler jeg også lige om situationen er til det, men man kan jo tage fejl i ny og næ ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke, du har gjort noget forkert. Det er jo umuligt at forudse alt - specielt hvis det er første møde. 

Det er i orden at prøve til for begge parters vedkommende. Så længe du slipper, hvis hun beder dig om det. 

Det kan da godt være, det var et vildt turn-off for pigen (hvad ved jeg?), men jeg synes ikke, det lyder som om, du har været ond ved hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker at fortælle hvad jeg vil inden tøjet ryger af. 

Der er ingen grund til at pigen begiver sig en tur jorden rundt, hvis man kun vil opholde dig i Frankrig. 

Man undgår også at man vil noget hvor hun skal til at sige nej.

3 x nej på 30 minutter må da tage noget af stemningen...

Men ja, det føles da lidt kikset at skulle fortælle hvad man vil på forhånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Der findes intet mindre kikset for en pige end at skulle sige nej under et knald....det bliver så akavet bagefter. Jeg har mere end 100 gang midt i en doggy måtte sige nej jeg modtager ikke græsk. Jeg kan virkeligt godt forstå at mænd for lyst til det i kampens hede...det jeg hader at afvise folk....men min mås er altså min. 

Et besøg må gerne være planlagt, det må bare ikke være planlagt så meget at akten går i stykker pga manglede ægte glæde. 

Jeg var nok også blevet lidt Øv over at blive revet i håret for at skyde ryg så 'man kan give den rigtigt gas'..... Men jeg er kvinde og ved at det kan gøre ondt.

Samtidigt forstår jeg SÅ godt hvis en Mand tænder på det - men det er super smart måske at så finde en Pse pige som har skrevet at hun er vild med den slags. Der er Piger til enhver smag og lyst :-);-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu man ikke er kærester, og dermed heller ikke kender hinanden,så synes jeg personligt ikke om, at man bare gør hvad man selv kan lide. Når jeg laver en aftale vil jeg gerne have at man respekterer mine grænser, for hold da op det bliver akavet under hyggen hvis kunden pludselig stikker sin finger op i min røv, hvilket desværre er sket. :huh:

Alting skal ikke aftales, og derfor kan  det være meget svært med nye kunder. Også derfor jeg helst leger med faste. 

Det handler om, som Trinetease skriver, at finde en som tænder på de samme ting og der er en til os allesammen. :wub:

Rigtig god Lørdag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Først, læs annoncen grundigt. Derefter vil jeg sige, at de store ting som anal, hvor man må sperme, kys, GFE eller hård skal aftales i forvejen. De andre ting indenfor rammerne kan man sjusse sig frem til. Sig også til pigen, at det er en fælles god oplevelse, og at hun skal endelige sige til, hvis der er noget hun ikke kan li. Så bliver det ikke så akavet hvis hun siger fra. Det er bare det jeg gør hos dem jeg ikke kender i forvejen. På den måde forbliver det spændende og ikke så fastlåst. Ser ud til at virke for mig ;)

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jeg plejer gerne at spørge om der er noget hun ikke bryder sig om, inden moneterne falder for lige at stemme aftalen af...derved er grundlaget lagt for en god gensidig fornøjelse.

Men vil da mene de overordnede kriterier bliver undersøgt på forarbejde stadiet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan/skal ikke aftale alt på forhånd, modsat syntes jeg dog, at man som kunde, lige bør få afklaret nogle ting på forhånd, hvis der er noget man er til, som ligger ud over hvad der er "standart". På samme måde som en pige på forhånd bør informere kunden, hvis der er noget hun ikke er "til", som ellers normalt er rimelig almindeligt. 
 

Den med at hive i håret, jeg er ret vild med det, hvis manden kan finde ud af det, det er der dog mange mænd, der ikke kan. 

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, Lige nu:

Man kan/skal ikke aftale alt på forhånd, modsat syntes jeg dog, at man som kunde, lige bør få afklaret nogle ting på forhånd, hvis der er noget man er til, som ligger ud over hvad der er "standart". På samme måde som en pige på forhånd bør informere kunden, hvis der er noget hun ikke er "til", som ellers normalt er rimelig almindeligt. 
 

Den med at hive i håret, jeg er ret vild med det, hvis manden kan finde ud af det, det er der dog mange mænd, der ikke kan. 

 

Jeg ville være hunderæd for at komme til at hive for hårdt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, Lige nu:

Jeg ville være hunderæd for at komme til at hive for hårdt.

Man kan godt hive "hårdt", jeg tror bare det er vigtigt at man har hele håret i et fast greb v roden, og ikke at man bare lige hiver i en tot, eller i spidsen af hestehalen, det er ski da pisse irriterende :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 52 minutter siden:

Man kan godt hive "hårdt", jeg tror bare det er vigtigt at man har hele håret i et fast greb v roden, og ikke at man bare lige hiver i en tot, eller i spidsen af hestehalen, det er ski da pisse irriterende :P

 

Ok, du må lære mig det en dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Det er super oplysninger der kommer frem i lyset her:)

Jeg har været sammen med den samme kvinde i 15 år og er lidt rusten mht hvordan man er sammen med en pige for første gang, som vel svarer til at være sammen med en gp.

nu ved jeg godt at vi betaler for jeres selskab, men det lader dog til at de fleste af jer mener at man skal afstemme forventninger og ikke lære hinanden at kende som det skrider frem.

@Claire det skal være mig en ære at hive dig i håret, da jeg er kæmpe fan af mørkt langt hår :wub: og ja det skal være hele manken og ikke kun en tot. 

Redigeret af Sweex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror da at der er ting, at vi som gæster, godt er klar over er lidt mere "kinky" og så er det da bedst, lige at få talt om det, hvad det end er.

Hvis vi læser GP annoncerne godt igennem, så står der også en del info, som vi kan vurdere ud fra.

Eller også er da mange gode eller mindre gode anmeldelser herinde på EG.

Håber I dejlige GP er klar til at varme os drenge lige om lidt, når det bliver vinter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 30 minutter siden:

... Hvis vi læser GP annoncerne godt igennem, så står der også en del info, som vi kan vurdere ud fra ....

Ja, og der står faktisk også meget imellem linierne, måske det vigtigste?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...