Hop til indhold
Kinky fyr

GB i Glamsbjerg

Recommended Posts

Var til GB med den skønneste kvinde idag. Tændte på dyb gagging igen og igen. En pragtfuld kvinde der fortjener al den ros man kan give. Hun kunne simpelthen ikke få pik nok. Hun får mine bedste anbefalinger. Tak tak for en skøn dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med lidt forsinkelse kan jeg bidrage med følgende, som jeg selv har skrevet i en anden tråd om Caroline:

"Ved det meget omtalte sommerhusgangbang ved Ebeltoft, hvor i alt fire piger deltog, havde Caroline fra starten været lænket til loftet til fri afbenyttelse, så nogle uger senere var hun attraktionen sammen med Line ved et dominansgangbang i Glamsbjerg på Fyn. Desværre måtte hun også melde frafald i sidste øjeblik, da hendes menstruation var kommet, så os, der var mødt frem havde kun Line at forlyste os med. Hun var sandelig også fantastisk. Vi startede med at have hende i en gabestok, mens hun blev mundkneppet voldsomt af de forskellige mænd. Senere slap hun fri af gabestokken men blev stadig mundkneppet effektivt, hvorefter hendes røvbalder kom under kærlig behandling med forskellige redskaber, som Peter havde medbragte til lejligheden.

Caroline, som skulle have været den anden pige i Glamsbjerg, og Lykke, som var med som gæst, nød udfoldelserne fra sofaen i stuen, og en af de faste stamgæster kunne ikke modstå fristelsen til lige at stikke pikken ned til Carolines mund, så hun kunne give ham en frisk sutter i sofaen. Det gjorde hun gerne.  Hun er en fræk tøs, hende Caroline.

I følge beretningerne har hun også alene pige håndteret 24 mænd ved et tidligere gangbang i Vejle. Det ville jeg gerne have oplevet."

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tommy har fuldstændig ret. Caroline er en lækker tøs som slikkede min pik medens hun sad i sofaen og betragtede den lækre Line blive brugt i gabestokken. Håber snart Line kommer i brug igen og at værten og hans kone henvender sig. Jeg efterlod min mail og tlf nummer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...