Hop til indhold
Spice

Erlebniswohnung sidste mandag

Recommended Posts

Gangbang er ikke hvad som virkelig tænder mig, men jeg måtte bare prøve Erlebiswohnung. Og det var en positiv overraskelse.

Jeg ankom ved 14.30 og der var allerede fire mænd der, siddende i sofaerne før TVn og i saunaen. Ved 14.45 fortalte en meget smuk høj og slank pige os at det var tid til at starte. Vi fulgte hende ind i et af soveværelserne, hvor vi stod i en halvcirkel, og hun gav os fransk. Så begyndte det. Vi skiftedes til at tage hende i forskellige positioner, mens hun gav fransk og handjobs til de andre. Pigen jobbede meget godt og havde en meget god attityd. Hun holdt på i omkring 35 minutter. Ingen mand forlod lokalen utilfreds.

Jeg genopladede mine batterier ved buffeten. Der var gryde med oksekød og ris, suppe, grøntsager, ost, brød og frugt. Og vand, soft drinks, øl (Becks), kaffe og te. Og kager. Stedet er rent og pænt.

Ved 15.40 kom en ny pige til næste session. Denne pige var perfekt. Lång og slank og med perfekte bryster og numser. Og med samme gode humør. Denne session forløb som den første. En tredje pige kom 16.30. Hun var kortere og kurvet, næsten buttet men hendes job var lige så nydelig som de andres.

Da det var mandag, satte en dame op en massageseng og tilbød lingam massage ved 17.00. Det var en sensuel massage afsluttet med et laaaangt og dejligt handjob.

Jeg tog endnu en øl og slappede lidt før jeg forlod.

Redigeret af Spice
sprogfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...