Hop til indhold
spamand

NURO GEL massage

Recommended Posts

Nogen herinde der har erfaringer / anmedelser om den specill  oplevelse at have prøvet den meget glatte massage  som er noget fiskeolie men som er lugtfri og meget let at vaske af det hedder japansk fiskeolie eller nuro gel

Jeg har ikke selv prøvet det for der er ikke ret mange steder der tilbyder det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker det som en helt specielt dejlig oplevelse, der førte mig i den syvende himmel med en efterfølgende lang orgasme. 

Om det var nuro gel eller massage pigen, der gjorde udslaget ved jeg ikke, men jeg er sikker på at det fungerer bedst, hvis pigen kan sit B2B kram. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet det hos Susanne Legelyst Møller, og det var en guddommelig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde denne dejlige oplevelse i Berlin. :)

 

greeneyes skrev, den 13/7/2016 at 22:25:

I dag havde jeg fornøjelsen af at prøve en erotisk nuru-gel massage for første gang. Lad mig sige det med det samme: Det var en fremragende oplevelse! Jeg besøgte Stella hos NGel Berlin. Hun er en petite og stram sag med små lækre bryster og en spinkel teen krop. Hun ser ud som hendes fotos. Derudover var hun enormt imødekommende og nem at snakke med, hvilket medvirker til at gøre oplevelsen god. Stedet er desuden elegant og massagerummet var smukt indrettet med fint interiør og levende lys. Det hele emmer af luksus! Selv baggrundsmusikken var meget velvalgt. Stedet er altså i en helt anden klasse end de mere eller mindre slidte og kitchede bordeller i København.

Selve massagen startede stille og roligt ud, og så voksede den løbende i intensitet. Løbende kom der også et større og større fokus på de erogene zoner. Hun bruge hele sin fine krop til at massere (også fissen), hvilket var enormt pirrende. Jeg blev ekstremt liderlig - og jeg måtte virkelig holde mig i skindet for ikke at stikke pikken langt op i hende. Man bliver virkelig tændt og gejlet op! Det er lidt svært at forklare, men nuru-gelen gør kroppen meget glat og den føles meget behagelig. Lidt ligesom brug af normal olie bare endnu vildere. Og det føltes helt fantastisk, når hendes krop smøg sig omkring min. Hun havde tjek på sagerne og byggede op til en sindsoprivende orgasme efter lidt over halv times massage. Efterefter tog jeg et bad og resten af tiden gav hun en afsluttende massage, hvor jeg bare sank ind i en afslappende verden af velvære. 

Som man kan læse var det en formidabel oplevelse. Man skal egentlig bare slappe af og lade sig drive med. Wellness i ordets ypperste forstand. 

Massagen tog én time og jeg betalte 150euro. Ankomst, bad, påklædning, etc. tæller ikke med i tiden, hvilket jeg synes er god stil. 
 

Stella.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...