Hop til indhold

Recommended Posts

Hej ErnieT

Dagsform er altid helt god her :)

Hvem du skal vælge er op til dig - vi kan alle god massage til dig. 

Hvis du vil gerne vide mere du må gerne ringe til os og snakke med os om - måske det er mere nemt at finde ud af på den måde :)

Håber du får god weekend.

Sabai Dee Thai Massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er der ikke... De er desværre alle ret gamle og langt over din alder :( Dog kan det snyde at de ser yngre ud, men der er ingen af dem der er i 20'erne :( Nok nærmere 40'erne og derover... :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 11 timer siden:

Nej, det er der ikke... De er desværre alle ret gamle og langt over din alder :( Dog kan det snyde at de ser yngre ud, men der er ingen af dem der er i 20'erne :( Nok nærmere 40'erne og derover... :( 

Patty og Suisi er begge i starten af 30'erne, så "gamle" vil jeg ikke kalde dem,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 1 time siden:

Det var de også for 4 år siden, så... :D 

Jeg kiggede i en gammel tråd og kan regne ud at Suisi er 34 år nu, så starten af trediverne holder stadig,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og uden at lyde fuld af fordomme, så kan man roligt lægge 3-5-10 år til, da mange piger godt kan lide at lade deres kunder tro de er "unge"/yngre ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa , ok det med alder er jo så en sværd ting,men men altså , jeg er stort set ligeglad med alder, hvis pigen er velsoigneret, smilende, får mig til at føle mig velkommen, og måske oven i købet kan lide det hun laver , så er jeg ret ligeglad om hun er yngre eller ældre end mig.

Det er for mig den oplevelse pigen giver mig som er den vigtigste,  selv da jeg var en ung gut i tyverne havde jeg mange gode oplevelser med kvinder der var 15 - 25 år ældre end mig .       det kan jeg nok ikke sige i dag da jeg nærmer mig de 60 , så en på 85 -  90 er måske ikke så sjovt :)  , nå hvem ved ;) .

 

Pigerne hos suisi og 123 er måske ikke helt unge men de er super dejlige og gør et herligt stykke arbejde, besøger dem gerne :) .

 

Fortsat god weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...