Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tror 'mutter' vælger hvilken pige der skal yde efter arten af ydelse der ønskes, men er selvsagt ikke sikker da jeg ikke spurte efter andet end alm. massage (udført af sød ældre kvinde der ikke forsøgte tillægsydelser)

Jeg kunne hører andre piger men så dem ikke. Spørger efter fp næste gang så må vi se....... nok først om et par mdr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hende på billederne, som er indehaveren og en anden pige har jeg prøvet. Der er mindst 2-3 piger mere på stedet. Blandet standard, indehaveren er den pæneste af pigererne. Jeg har bare fået et par håndskud på stedet, 200-300 kr stykket, men mere et muligt.

(Billederne af indehaveren, har jeg tidligere set, i forbindelse med en andet sted i København, kan ikke huske hvilken)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er set på Grundtvigsvej på Frederiksberg. Mener hun kaldte sig Nicky da jeg besøgte hende. Jeg fik hele pakken. Sød pige, hygge massage - ikke hård. En flot krop med ok størrelse bryster. Det er noget tid siden, så måske husker jeg forkert - men nok en C skål. ægte og bløde.

Har Iøvrigt også besøgt Nat på Grundvigsvej. Fantastiske bryster, store og dejligt bløde. Også en sød pige. (hun er nu på Molbechsvej i Valby)

Men nu er tråden jo angående Køge så ikke mere Frederiksberg herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...