leveluplife 2 Skrevet 15. November, 2016 Hej jeg søger nogen gode steder og besøge i Jylland, helst ikke private steder! Jeg har fundet århus luksus massage Kolding stjernepiger vokensdreams hvis der er nogen der kender andre steder, ville det være en kæmpe hjælpe, da jeg skal gennem hele Jylland i 14 måneder (; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isbjørn 9 Skrevet 15. November, 2016 Svalereden mellem viborg og holstebro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leveluplife 2 Skrevet 15. November, 2016 Isbjørn skrev, for 35 minutter siden: Svalereden mellem viborg og holstebro Mange tak isbjørn, er det bare mig eller er der ingen billeder af pigerne på deres hjemmeside? skriv endelig hvis du kommer i tanke om flere mon ven(; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 581 Skrevet 15. November, 2016 Hejsa Skulle hilse og sige at der er tekniske problemer med svaleredens hjemmeside. Der arbejdes på højtryk for at løse disse, så der igen kommer billeder af pigerne. Knus Kira 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 325 Skrevet 15. November, 2016 Har tidligere gæstet svalereden, men lige nu bliver det ikke. Inden jeg kører afsted vil jeg gerne se en beskrivelse af den pige jeg kan møde og allerhelst et vellignende billede også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leveluplife 2 Skrevet 16. November, 2016 Kira24år skrev, for 16 timer siden: Hejsa Skulle hilse og sige at der er tekniske problemer med svaleredens hjemmeside. Der arbejdes på højtryk for at løse disse, så der igen kommer billeder af pigerne. Knus Kira hej kira. tak for det, så er det ikke mig der er blevet helt dum med en computer (; 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leveluplife 2 Skrevet 16. November, 2016 serveU skrev, for 11 timer siden: Har tidligere gæstet svalereden, men lige nu bliver det ikke. Inden jeg kører afsted vil jeg gerne se en beskrivelse af den pige jeg kan møde og allerhelst et vellignende billede også det samme her, ellers kunne man ligeså godt bare nappe en tilfældig annonce og håbe på det bedste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 581 Skrevet 16. November, 2016 leveluplife skrev, for 13 minutter siden: hej kira. tak for det, så er det ikke mig der er blevet helt dum med en computer (; Så lidt søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
green 69 Skrevet 16. November, 2016 Randers, Passionclub.dk Pigekolligtivet.dk http://haderuppigerne.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leveluplife 2 Skrevet 16. November, 2016 green skrev, for 40 minutter siden: Randers, Passionclub.dk Pigekolligtivet.dk http://haderuppigerne.dk Tusinde tak Green, så er der lidt mere og gå ud fra, kæmpe hjælp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. November, 2016 Kira24år skrev, den Tuesday, November 15, 2016 at 16:48: Hejsa Skulle hilse og sige at der er tekniske problemer med svaleredens hjemmeside. Der arbejdes på højtryk for at løse disse, så der igen kommer billeder af pigerne. Knus Kira Personligt blev jeg lidt bange, da det batteri begyndt at "loade" man ved aldrig hvad man render ind i af spam osv. Jeg har prøvet på EB's hjemmeside at telefonen pludselig blev låst, med beskeden om at jeg skulle betale man kunne så slette hukommelsen i telefonen, men alle mine gemte hjemmesider røg jo så... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg