Hop til indhold
leveluplife

Hjælp til kliniker i Jylland

Recommended Posts

Hej jeg søger nogen gode steder og besøge i Jylland, helst ikke private steder! 

Jeg har fundet 

århus luksus massage

Kolding stjernepiger 

vokensdreams 

hvis der er nogen der kender andre steder, ville det være en kæmpe hjælpe, da jeg skal gennem hele Jylland i 14 måneder (;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isbjørn skrev, for 35 minutter siden:

Svalereden mellem viborg og holstebro

Mange tak isbjørn, er det bare mig eller er der ingen billeder af pigerne på deres hjemmeside?

skriv endelig hvis du kommer i tanke om flere mon ven(;

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tidligere gæstet svalereden, men lige nu bliver det ikke. Inden jeg kører afsted vil jeg gerne se en beskrivelse af den pige jeg kan møde og allerhelst et vellignende billede også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kira24år skrev, for 16 timer siden:

Hejsa :) Skulle hilse og sige at der er tekniske problemer med svaleredens hjemmeside. Der arbejdes på højtryk for at løse disse, så der igen kommer billeder af pigerne. Knus Kira 

hej kira.

tak for det, så er det ikke mig der er blevet helt dum med en computer (;

Del dette indlæg


Link til indlæg
serveU skrev, for 11 timer siden:

Har tidligere gæstet svalereden, men lige nu bliver det ikke. Inden jeg kører afsted vil jeg gerne se en beskrivelse af den pige jeg kan møde og allerhelst et vellignende billede også

det samme her, ellers kunne man ligeså godt bare nappe en tilfældig annonce og håbe på det bedste 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kira24år skrev, den Tuesday, November 15, 2016 at 16:48:

Hejsa :) Skulle hilse og sige at der er tekniske problemer med svaleredens hjemmeside. Der arbejdes på højtryk for at løse disse, så der igen kommer billeder af pigerne. Knus Kira 

Personligt blev jeg lidt bange, da det batteri begyndt at "loade" :D man ved aldrig hvad man render ind i af spam osv.  

Jeg har prøvet på EB's hjemmeside  at telefonen pludselig blev låst, med beskeden om at jeg skulle betale :wacko: man kunne så slette hukommelsen i telefonen, men alle mine gemte hjemmesider røg jo så... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...