Hop til indhold
Buttman76

Hvem kan i anbefale idag?

Recommended Posts

Davs.

Har idag mulighed for besøg hos en dejlig dansk kvinde eller thai. Jeg havde udset mig kati i bording eller liderlige line hos pigekollegiet men hendes vagt idag er blevet fjernet :-(

Hvem kan i ellers anbefale i Jylland?? Det skal være en komplet oplevelse hvor man ikke fornemmer det kun er pengene der trækker.

Har også overvejet Thilde fra bording men kender hende ikke . Dina g kunne også være en mulighed. 

Så kom endelig med jeres input :D

Redigeret af Buttman76

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Buttman76 skrev, for 3 timer siden:

Davs.

Har idag mulighed for besøg hos en dejlig dansk kvinde eller thai. Jeg havde udset mig kati i bording eller liderlige line hos pigekollegiet men hendes vagt idag er blevet fjernet :-(

Hvem kan i ellers anbefale i Jylland?? Det skal være en komplet oplevelse hvor man ikke fornemmer det kun er pengene der trækker.

Har også overvejet Thilde fra bording men kender hende ikke . Dina g kunne også være en mulighed. 

Så kom endelig med jeres input :D

Du har 3 super dejligt kandidater selv (Kati, Thilde og DinaG). Og det ser ud til du har allerede været sammen med to af dem, så du ved godt om de kan levere hvad du søger eller ikke. Hvis du vil have en ny pige, så besøge Thilde.

Just my two cent.

Shah

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hundelufteren

Og jeg vil foreslå Isabella (alene hjemme), hvis du også er på banen på torsdag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...