Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ville bare gerne dele en super positiv oplevelse med jer. Jeg har ikke før besøgt glædespiger. Og var derfor skeptisk. Men pigen var faktisk dansk, alderssvarende og smuk. Trods de mange tatoveringer skræmte mig lidt. Meget deltagende og sød. Fantastiske bryster og røv. En helt igennem rar og dejlig oplevelse. Som jeg klart vil anbefale til andre ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Batdad100 skrev, for 3 timer siden:

Jeg ville bare gerne dele en super positiv oplevelse med jer. Jeg har ikke før besøgt glædespiger. Og var derfor skeptisk. Men pigen var faktisk dansk, alderssvarende og smuk. Trods de mange tatoveringer skræmte mig lidt. Meget deltagende og sød. Fantastiske bryster og røv. En helt igennem rar og dejlig oplevelse. Som jeg klart vil anbefale til andre ;) 

Du skriver Mira eller Babydoll - betyder det du ikke er klar over hvem du har besøgt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må siges at være max. photoshop før vi er over i fantomtegninger.

De billeder kan da vist ikke bruges til noget fornuftigt, men super Batdad1000 har haft en god oplevelse og vil dele den med os andre :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 7 timer siden:

Der har været brugt så meget photoshop, at det ligner noget fra en tegneserie.
Respekt til batdad for at prøve lykken.

Nye brugere har oftest held med den slags..... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Specielt de lilla billeder skræmte mig. Da de var tegnefilmsagtige. Men hvor intet vover, intet vinder og jeg skulle mod Centrum alligevel. Dog blev jeg glædeligt overrasket. Ikke ret høj. Fantastiske bryster. Dog meget tatoveret. Max 30 år, dansk og meget glad. Så jeg kommer da nok igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...