Hop til indhold

Recommended Posts

https://daisyclub.dk/pigerne

Min nye chef havde sin førsye arbejdsdag idag og snakken kom hurtigt til at handle om pik og patter så vi besluttede rimeligt hurtigt at tage over sundet til kbh og få et knald. Han er mest til asiatiske piger så jeg tænkte vi kunne ta til daisyclub, det var lidt af et sats da der har været lidt dårlig omtale på det sidste. dette var også min første gang på daisyclub og syntes at stedet er super lækkert. Vi blev vist ind på et rum og mutter kom ind med coco og nana, og chefen fik vælge først så jeg fik nana. Fik tøjet af og vi gik til dushen hvor der blev budt på mundskyl og bad. Nana tog sig riiigtig god tid med at gøre sig klar og vi kom op på sengen. Nana er en rigtig sød kvinde sidst i 30erne vil jeg tro med rigtig lækre bryster og kæmpe brystvorter som er en af mine fetisher. Blowjobbet var ikke noget specielt men masser af hår på fissen og et numsehul som bulede 2 cm ud, rigtigt ophidsende. Hun kunne ta kalorius uden at kny  og bad selv om at blive løftet op i luften så jeg kunne komme helt i bund. Kom ud over hendes bryster 5 min før tid. Kys var med stramme læber og spids tunge og det blev aldrig helt lækkert som jeg havde håbet på. Min chef fortalte mig han havde haft en fantastisk time med coco og han var ovenud lykkelig for sin oplevelse. Kommer jeg igen? Absolut, man føler sig rigtig velkommen på daisyclub, men sikkert for at prøve coco eller en af de andre piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På hjemmesiden står der, Nana er 25 år og du skriver sidst i 30erne ?? Jeg ved godt der bliver snydt lidt med alderen. men fra 25 til sidst i 30erne er IKKE OK.

Jeg troede Daisyclub var mere reel. Men det er de så ikke!.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 15 timer siden:

https://daisyclub.dk/pigerne

Min nye chef havde sin førsye arbejdsdag idag og snakken kom hurtigt til at handle om pik og patter så vi besluttede rimeligt hurtigt at tage over sundet til kbh og få et knald. Han er mest til asiatiske piger så jeg tænkte vi kunne ta til daisyclub, det var lidt af et sats da der har været lidt dårlig omtale på det sidste. dette var også min første gang på daisyclub og syntes at stedet er super lækkert. Vi blev vist ind på et rum og mutter kom ind med coco og nana, og chefen fik vælge først så jeg fik nana. Fik tøjet af og vi gik til dushen hvor der blev budt på mundskyl og bad. Nana tog sig riiigtig god tid med at gøre sig klar og vi kom op på sengen. Nana er en rigtig sød kvinde sidst i 30erne vil jeg tro med rigtig lækre bryster og kæmpe brystvorter som er en af mine fetisher. Blowjobbet var ikke noget specielt men masser af hår på fissen og et numsehul som bulede 2 cm ud, rigtigt ophidsende. Hun kunne ta kalorius uden at kny  og bad selv om at blive løftet op i luften så jeg kunne komme helt i bund. Kom ud over hendes bryster 5 min før tid. Kys var med stramme læber og spids tunge og det blev aldrig helt lækkert som jeg havde håbet på. Min chef fortalte mig han havde haft en fantastisk time med coco og han var ovenud lykkelig for sin oplevelse. Kommer jeg igen? Absolut, man føler sig rigtig velkommen på daisyclub, men sikkert for at prøve coco eller en af de andre piger.

Måste vara en alldeles utmärkt sätt att börja sin första arbetsdag som chef med att gå på bordell tillsammans med en anställd :-) ! Jag antar att du med att åka över sundet till Köpenhamn menar att ni åkte över från Skåne; jag har en chefsposition i Sverige, men vet inte om jag skulle våga föreslå bordellbesök i samband med arbetsresor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
69Niels skrev, for 21 timer siden:

På hjemmesiden står der, Nana er 25 år og du skriver sidst i 30erne ?? Jeg ved godt der bliver snydt lidt med alderen. men fra 25 til sidst i 30erne er IKKE OK.

Jeg troede Daisyclub var mere reel. Men det er de så ikke!.

Der er ingen chance i livet hun er under 35. Men ja der har vist været lidt problem med at få de unge kineser piger til dk. Min chef sagde hun snakkede kantonesisk. Nana snakkede ok engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
69Niels skrev, den Tuesday, November 15, 2016 at 12:45:
rammstein skrev, for 3 timer siden:

Kæmpe brystvorter er også virkelig noget jeg tænder på !

Kan du beskrive dem nærmere ?

Nana ser ikke petite ud, men vil du kalde hende slank?

Om du tænker dig lily thai og så smider en ekstra cm på så er du der. Man kan rigtigt mærke når man tager vorten i munden. Hun er jo lille men slank er hun ikke, jeg vil sige alm. Bygning for en thai kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...