Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tatra

Der har været en anmeldelse for et par uger siden. Såvidt jeg husker er hun lækker men lidt tilbageholdende/genert. Bemærk at billederne er blandet sammen med en anden godte i Taastrup, nemlig Mya/Alizon; hun ser også skøn ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jag besökte henne 60 min i lördags. Bra service, trevlig och glad tjej. Kysser med tunga och möjlighet att komma så många gånger man vill. Stället var inte speciellt diskret en liten lägenhet i en villa men inget som bekommer mig. Bilderna stämmer till 100%, hon har 2 annonser sök på 5028 på eroguide så kommer båda upp. Mer GFE än PSE. Härliga silikonbröst, sög kuk, kulor och skaft bra och erbjöd massage mellan akterna. Inte blyg men lite försiktig, tror hon stannar 2 veckor till.

Utseende 8/10

Sex 8/10 om man gillar gfe

Kyss 10/10

Stället 6/10 pojkvännen var i rummet bredvid 

Gentagelse 7/10 går sällan tillbaka och hinner inte innan hon reser

Rekommenderar: Ja om du är till GFE och gillar en ung söt tjej

 

/Locosueco 

Del dette indlæg


Link til indlæg
locosueco skrev, for 5 minutter siden:

Stället var inte speciellt diskret en liten lägenhet i en villa men inget som bekommer mig.

Inte mycket som bekommer oss svenskar, om man jämför med vad som kan hända hemma: man kommer ut från en GP, möts av ett feministiskt tillsatt SWAT, förhörs i Ljubljanka av två lesbiska socialdemokrater och skickas till Gulag i 20 år...:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...