Hop til indhold
Guest Kaninpik

Srimalai massage hos Lak

Recommended Posts

Guest Kaninpik

Ohøj

Tak for alle de mange anmeldelser og gode tips som her er at finde og ikke mindst OD fantastiske roadmap ;) Jeg har bestilt en tid her i næste uge til Srimalai massage via en deal, nogen som ved hvad ekstra koster, hjem eks? har hørt/læst at Lak skulle være den bedste som er der og vil jo gerne benytte lejligheden til at lære hende at kende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 16 minutter siden:

Den bedste?  Det er store ord;-)

Øh, har du læst indenad? Han har hørt om den bedste på Sri Ma Lai. Hvor mange arbejder der? 2-5? Det er da ikke store ord.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaninpik

Hvad jeg læser hvad som der skrives herinde, så skulle Lak være den bedste der ;) Beklager jeg ikke fangede min telefons stave kontrol, skal ikke stå hjem men naturligvis HJ. 

Nogen der kan fortælle mig hvad et HJ koster hos Srimalai?

Del dette indlæg


Link til indlæg
T-Man1976 skrev, for 3 minutter siden:

Nogen der kan fortælle mig hvad et HJ koster hos Srimalai?

Det kan sagtens vise sig at være en anden pris, når du har købt massagen via Downtown ... :-) Jeg har i hvert fald prøvet et sted at få tilbudsmassage til 300 og så kostede HJ også 300. En anden gang kostede massagen normalpris 400 og så var HJ 200 ... Når det ikke står nedskrevet, hvad prisen på noget er, så er det svært at vide, hvad den bliver. Især i thaibutikkerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lak er en super sød pige, taler dansk, og giver en god og hård massage. Ingen snyd med tiden. Stedet er rent og pænt.

mht HJ så var det min erfaring, at hun er lidt tilbageholdende i starten, men efter et par besøg så indgik det som en naturlig del af massagen, uden at jeg blev spurgt om noget. Prisen for et hj var 300, men hun plejede at få et tip oveni.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaninpik
xxl lover skrev, den 17/11/2016 at 16:42:

Lak er en super sød pige, taler dansk, og giver en god og hård massage. Ingen snyd med tiden. Stedet er rent og pænt.

mht HJ så var det min erfaring, at hun er lidt tilbageholdende i starten, men efter et par besøg så indgik det som en naturlig del af massagen, uden at jeg blev spurgt om noget. Prisen for et hj var 300, men hun plejede at få et tip oveni.

Andre der kan nikke genkendende til Xxls erfaring? Glæder mig til at mærke hende, massage må gerne være hård ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaninpik

Så fik jeg en ordentlig omgang af Lak, super massage, ;) hvis man er til det hårde. 

Nogen der ved hvem den lille nips der også massere der kan? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...