Belastning 1 Skrevet 14. November, 2016 Dumt måske. . Var igennem Middelfart . . På rastepladsen lå der og kørte biler rundt hele tiden! Hvad laver alle de mænd? Hjælper de hinanden med at pisse ? Er det sådan over hele landet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen1999 75 Skrevet 14. November, 2016 Google er din ven https://www.information.dk/kultur/2013/07/dobbeltlivet-paa-rasteplads de guffer gren på hinanden og knepper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 14. November, 2016 Der foregår ting og sager inde i den skov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 14. November, 2016 Ja jeg har også hørt det er legepladsen for mænd der nyder mænd. Og ja det forgår sikker også andre steder i landet, men ved ikke hvor. Har kun kendskab til den i Middelfart, fordi jeg tidligere kom på en bar for os, der er biseksuel, og lebber samt bøsse. Hvor jeg fik af vide flere af dem kom derover på den raskeplads ved middelfast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Belastning 1 Skrevet 15. November, 2016 Ja selv en hverdag synes jeg der var en del biler der trillede rundt. Jeg låste døren på min men det altså kun mænd der er der. . Trist . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 15. November, 2016 Lokalt kaldes området omkring rastepladsen for "Bøsselykke" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giraffen 154 Skrevet 20. November, 2016 (edited) De mænd der kører rundt er jo blevet offer for "Plasma Amelund" homomaskines stråler. Man kan opfriske sin hukommelse på youtube med en episode fra Mandrilaftalen Redigeret 20. November, 2016 af giraffen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg