Louis85 76 Skrevet 14. November, 2016 New in CPH Larisa 100 % Real Photos. Kan så sige at det er 100 procent ikke hende på billederne, jeg var lige ved af gå. Men blev alligevel. Valgte 15 minutter for 600 kr. For jeg gad virkelig ikke en halv time med den "forkerte" så prøvede af komme så hurtigt som muligt, for jeg skulle bare væk i en fart! Nu her efter jeg er kommet hjem kan jeg så se, at det er Sexy girl Alexandra. 100 % real pictures!!! BEST ANAL SEX, som udgiver sig for hende Larisa der! Har kigget på hende Alexandra før og hun siger mig ingenting, har sprunget hende over hver gang. I min verden ser jeg det som om af hun gør det, fordi hun måske ikke har så mange kunder eller hvad ved jeg, det i hvert fald min mening. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 14. November, 2016 Louis85 skrev, for 55 minutter siden: Valgte 15 minutter for 600 kr. For jeg gad virkelig ikke en halv time med den "forkerte" så prøvede af komme så hurtigt som muligt, for jeg skulle bare væk i en fart! Min erfaring er at det er den forkerte politik - det er næsten altid bedre straks at gå igen, da det mest sandsynligt ender med en dårlig oplevelse, som det så koster 2 - 3 gode oplevelser at komme over 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louis85 76 Skrevet 14. November, 2016 Du har måske ikke set min titel/overteksten, men den siger det hele! Sket er sket, så fuck det! Ej det tager skam kun en enkelt god oplevelse igen, ingen problemer i det. Hun mistede blot en kunde og nok også flere end det, hvilket hun selv er skyld i. Det er hvad hun fik ud af det sidste ende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louis85 76 Skrevet 8. December, 2016 rms skrev, for 2 timer siden: Var det hende??? Her Nej det var ikke hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg