Hop til indhold
Odesfyr31

Odense- den frækkeste af de frække

Recommended Posts

Jeg tror nummeret er udenlandsk der er skjult i annoncen. 

Oplevede tidligere at ringe på det og blev bedt om at sende SMS. Til et nummer i England 

jeg fik lavet en aftale med en udenlandsk pige.  Middel kvalitet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tlf. Nr i annoncen er seriøst nok. Det er samme nr. Nika, 29 årig skønhed, 180 cm. Høj blondine og arabisk pige og flere andre piger har brugt igennem meget lang tid. Jeg har selv besøgt 5-6 piger på det nummer. Man kan skrive på dansk til nummeret. Bruger altid ægte eller meget retvisende billeder af pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil også sige at jeg har besøgt flere piger på dette nummer/sted og skriver altid dansk og som Mr.1time nævner så har mange af de piger flere fremragende anmeldelser herinde hvis man søger rundt..

men umiddelbart ser hende her ud til at være en ny der er kommet og der står jo også i annoncen at pigen taler engelsk og tysk så er der vel ikke i tvivl om det er en udenlandsk pige...

men kan tage en for holdet men det kan så først blive i weekenden :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKV skrev, den 14/11/2016 at 15:01:

Jeg tror nummeret er udenlandsk der er skjult i annoncen. 

Oplevede tidligere at ringe på det og blev bedt om at sende SMS. Til et nummer i England 

jeg fik lavet en aftale med en udenlandsk pige.  Middel kvalitet 

Sorry guys 

jeg tog fejl med nummeret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...