Hop til indhold
GrønKBH

Slavepige - blid eller hård - hvad er forskellen?

Recommended Posts

Jeg ser at flere klinikker tilbyder ydelser som hhv. blid- og hård- slavepige. Men jeg kan ikke se hvad de ydelser dækker over. Jeg kunne godt tænke mig at prøve det af, men jeg vil jo bestemt ikke overskride nogen grænser ved at forvente mere end der tilbydes. Så hvis der en eller flere her, der kan kaste lys over over der normalt er indeholdt i de tilbud, vil jeg være meget glad. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej.

Jeg tror det afhænger meget af personen som tilbyder det, så du burde kontakte vedkommende, hvis det ikke står klart i deres annonce.

Så undgår du ihvertfald at overskride grænser og komme i en akavet situation.

Held og lykke

 

Sutte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blid kan man sige som standart er verbal ydmygelse.. Og så der mellemhård hvor man må give fysisk afstraffelse dog uden at efterlade mærker der er på kroppen efter et par timer.. Og ved hårdslavepige der må man leverer varige mærker.. Sådan har jeg fået det forklaret i hvertfald.. Men altså som det er nævnt tror jeg hver pige har sine regler og forståelser af konceptet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...