Guest Kintamani Skrevet 14. November, 2016 Jeg kørte hele vejen til Solbjerg igår for at besøge hendes nye sted. Nydeligt badeværelse ... rene håndklæder osv - og så fik jeg den bedste massage i flere år - kompetent kvinde der kunne sit kram med en blanding af THAI- og OLIEmassage. Hun var ikke lige min type; men jeg fik et dejligt HJ og havde det fantastisk, da jeg kørte den lange vej tilbage ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 224 Skrevet 14. November, 2016 tak for anmeldselsen, har jeg netop overvejet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 14. November, 2016 Tak for anmeldelsen. Hvordan ser damen ud? Former, ca. alder og så'n? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kintamani Skrevet 14. November, 2016 Alcacer skrev, 1 time siden: Tak for anmeldelsen. Hvordan ser damen ud? Former, ca. alder og så'n? Tjah ... omkring de 35-40 ... lidt kraftig ... som skrevet står - IKKE min type ... men massagen var fremragende .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 224 Skrevet 15. November, 2016 Så var jeg forbi, parkerede ved Brugsen, hmm, hvor mon det ligger, hov, det var jo i et hus lige ved siden af, har aldrig prøvet et privat hus før, nå så skal det prøves, tænker man, igennem vinduet kunne jeg se en ældre herre ved at spisebord, nånå, gift og det hele, spørger man sig selv, hun har da vist nok også dansk efternavn...men hende der lukkede op, uh, ikke min type heller, kommer ikke med detaljer, der var optaget, kom igen om en halv time, jaja, nej nej, der skulle jeg ikke tilbage, godt der var optaget...mon vi har været det samme sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kintamani Skrevet 15. November, 2016 Jankanda skrev, for 4 timer siden: Så var jeg forbi, parkerede ved Brugsen, hmm, hvor mon det ligger, hov, det var jo i et hus lige ved siden af, har aldrig prøvet et privat hus før, nå så skal det prøves, tænker man, igennem vinduet kunne jeg se en ældre herre ved at spisebord, nånå, gift og det hele, spørger man sig selv, hun har da vist nok også dansk efternavn...men hende der lukkede op, uh, ikke min type heller, kommer ikke med detaljer, der var optaget, kom igen om en halv time, jaja, nej nej, der skulle jeg ikke tilbage, godt der var optaget...mon vi har været det samme sted? Ja; men massagen var fantastisk .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg