Hop til indhold
Guest Kintamani

Solbjerg hos NA

Recommended Posts

Guest Kintamani

Jeg kørte hele vejen til Solbjerg igår for at besøge hendes nye

sted. Nydeligt badeværelse ... rene håndklæder osv - og så fik

jeg den bedste massage i flere år - kompetent kvinde der kunne

sit kram med en blanding af THAI- og OLIEmassage. Hun var

ikke lige min type; men jeg fik et dejligt HJ og havde det fantastisk,

da jeg kørte den lange vej tilbage ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Alcacer skrev, 1 time siden:

Tak for anmeldelsen.

Hvordan ser damen ud? Former, ca. alder og så'n? 

Tjah ... omkring de 35-40 ... lidt kraftig ... som skrevet står - IKKE min type ... men

massagen var fremragende ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg forbi, parkerede ved Brugsen, hmm, hvor mon det ligger, hov, det var jo i et hus lige ved siden af, har aldrig prøvet et privat hus før, nå så skal det prøves, tænker man, igennem vinduet kunne jeg se en ældre herre ved at spisebord, nånå, gift og det hele, spørger man sig selv, hun har da vist nok også dansk efternavn...men hende der lukkede op, uh, ikke min type heller, kommer ikke med detaljer, der var optaget, kom igen om en halv time, jaja, nej nej, der skulle jeg ikke tilbage, godt der var optaget...mon vi har været det samme sted?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Jankanda skrev, for 4 timer siden:

Så var jeg forbi, parkerede ved Brugsen, hmm, hvor mon det ligger, hov, det var jo i et hus lige ved siden af, har aldrig prøvet et privat hus før, nå så skal det prøves, tænker man, igennem vinduet kunne jeg se en ældre herre ved at spisebord, nånå, gift og det hele, spørger man sig selv, hun har da vist nok også dansk efternavn...men hende der lukkede op, uh, ikke min type heller, kommer ikke med detaljer, der var optaget, kom igen om en halv time, jaja, nej nej, der skulle jeg ikke tilbage, godt der var optaget...mon vi har været det samme sted?  

Ja; men massagen var fantastisk ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...