Hop til indhold
Guest dallevalle

scor.dk

Recommended Posts

Guest dallevalle
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

Ja, hvad vil du vide? :D

ja om der er seriøse mennesker der , der er sku så mange der søger , var lige inde og kikke

eller det er faxe profiler mange af dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
dallevalle skrev, for 5 minutter siden:

ja om der er seriøse mennesker der , der er sku så mange der søger , var lige inde og kikke

eller det er faxe profiler mange af dem

Det er ikke mit indtryk at der er mange der er fake, men det er uden tvivl et svært medie at være mand i. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter min mening er Scor blevet for dyr i forhold til hvad siden tilbyder. Næsten alle de spændende funktioner på siden kræver at man er betalende medlem. Ligeledes så er der langt fra det frisind på siden som der tidligere har været (fra andre brugere). Når det så er sagt så er mit indtryk heller ikke at der er mangle fake profiler derinde, og dem der er har jeg også indtryk af er skabt af alm. brugere af siden og ikke af folkene bag. Jeg har været derinde næsten siden siden startede og jeg har endnu aldrig set en fake profil der gav mig indtryk af at det var siden selv der stod bag (Jeg har haft lange pauser hvor jeg ikke har været betalende medlem og der er aldrig 'tilfældigt' kommet et brev fra en pige lige efter så jeg har været nødt til at forny mit medlemskab for at se hvad hun skriver ...).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg brugte den til at samle 10piger til et gangbang med en kæreste.. det blev desværre ikke til noget :D men pigerne er da friske nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

149 kr, er det dyrt? Det er jo nærmest hvad to café latte koster i København. :D

ikke da , hvis der er seriøse mennesker man kan blive venner med , ja og sågar mødes med

så overvejer at melde mig ind

Del dette indlæg


Link til indlæg
dallevalle skrev, for 6 minutter siden:

ikke da , hvis der er seriøse mennesker man kan blive venner med , ja og sågar mødes med

så overvejer at melde mig ind

Kom du bare igang men ja det er et svært sted at være mand men med den rette attitude og gode billeder og profiltekst så kan man sagtens være heldig. Nu ved jeg hvem du er herinde og IRL og kan anbefale dig at melde dig ind i nogle loger for frække folk i Nord så er du allerede godt igang.

 Hyg dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
Frodige Ida skrev, for 7 minutter siden:

Kom du bare igang men ja det er et svært sted at være mand men med den rette attitude og gode billeder og profiltekst så kan man sagtens være heldig. Nu ved jeg hvem du er herinde og IRL og kan anbefale dig at melde dig ind i nogle loger for frække folk i Nord så er du allerede godt igang.

 Hyg dig

tak for det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal bare være opmærksom på, at alle piger modtager i snit 200 beskeder om dagen (har jeg hørt), så for langt de fleste er det spild af tid og penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Phister skrev, for 4 minutter siden:

Man skal bare være opmærksom på, at alle piger modtager i snit 200 beskeder om dagen (har jeg hørt), så for langt de fleste er det spild af tid og penge.

Niveauet er omvendt alarmerende lavt, så der skal i virkeligheden ikke meget til, for at stikke bare lidt ud i forhold til de 199 andre der skriver. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ralle

vis skiver skills er max ud så tror jeg der pent big chane for score med vis du ikke good til og skiver og ikke bruge få mange tide der ind så hold dig fra det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 minutter siden:

IMG_6210.PNG

IMG_6211.PNG

IMG_6213.PNG

Disse tre virker f.eks. ikke. - Jeg er hverken til champagne, kaviar eller badboys. Den om massagetilbud, som mange bruger, den virker heller ikke. :D 

Selv tak! 

:D :D ja nu er jeg ikke selv lige der inde men har da været på div. Sider skuffet aldrig blevet tilbudt champagne og kaviar men kan heller ikke lig det :D

men det find en tekst der skinder sig total ud fra mængden det er det der fanger ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var derinde for syv år siden, og jeg havde et par gode oplevelse med et par kvinder, jeg så et par gange hver.

Min oplevelse var, at hvis man viser, man har LÆST pigernes profil og ikke kun kommenterer deres billeder, og at man i henvendelsen har brugt tid på et længere, seriøst brev, så er chancen for yderligere kontakt øget væsentligt!

Vi ser jo også i dette forum mange af vores dejlige GP'er, der beder os læse hele annoncen og ikke bare skrive: "vil du kneppe""?"

Kort sagt, vis seriøsitet og brug tid på den enkelte henvendelse, så pigen ikke bare føler, hun er nummer 23, du skriver til indenfor en time!

Held og lykke med at komme på scoringstavlen! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims
Claire skrev, for 13 timer siden:

Jeg brugte den til at samle 10piger til et gangbang med en kæreste.. det blev desværre ikke til noget :D men pigerne er da friske nok. 

Du er så vild :D Troede engang du var den søde og uskyldige pige. Silly me.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...