Easterneuropeplease 266 Skrevet 13. November, 2016 Så vidt jeg kan se, så er her 3 muligheder. Hvilken har flest piger på en søndag aften? priser er jeg ligeglad med. Størst udvalg tæller mest. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 5. December, 2016 Easterneuropeplease skrev, den 13/11/2016 at 16:59: Så vidt jeg kan se, så er her 3 muligheder. Hvilken har flest piger på en søndag aften? priser er jeg ligeglad med. Størst udvalg tæller mest. Hvilke 3 mener du? Der findes jo også mere eksklusive nat-klubber med strip og sager, som også fungerer som en slags FKK-klubber - men hvor drinksene løber op - og hvor man skal ankomme i fint antræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 266 Skrevet 5. December, 2016 Jeg mente Harmony, Atmos og Babylon. Jeg tror at jeg har prøvet en ret stor andel af resten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 6. December, 2016 På en søndag er der knap så meget gang i den som fredag-lørdag, lige meget hvilken klub du tager, men der er bestem muligheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg