Hop til indhold
Clapton

Charisma og Mathilde hos Seductiongirls i Rødovre

Recommended Posts

En kort anmeldelse af to supergode oplevelser med henholdsvis Charisma og Mathilde (½ time med hver) hos Seductiongirls i Rødovre.   

Jeg besøgte Charisma http://www.seductiongirls.dk/pigerne/charisma/ for 1 måned siden. Hun er virkelig lille og køn - både pænt ansigt og dejlig krop. Hun har lidt mange tatoveringer efter min personlige sag, men det ændrer ikke helhedsindtrykket af et sprødt dejligt udseende. For tilhængere af tatoveringer må helhedsindtrykket af udseendet blive endnu bedre. 

Charisma havde en smilende og sød attitude. Vi var godt rundt i mange af de blide former, og hun var serviceminded hele vejen igennem. Bagefter blev hun i rummet og hyggesnakkede, mens jeg tog tøj på. Det trækker yderligere op i en rigtig god oplevelse. Jeg har mødt hende en gang tidligere med samme positive resultat. Charisma kan varmt anbefales - jeg skal i hvert fald snart have en tredje runde med hende.

Turen kom til Mathilde http://www.seductiongirls.dk/pigerne/mathilde/ torsdag morgen (10. november). Mathilde er lækker - et fint ansigt og en lille stram krop. Hun har også lidt vel mange tatoveringer efter min smag, men det druknede i forhold til hendes øvrige attraktive udseende. Mathilde havde en smilende og fræk attitude. Der var fuldt tryk på, og hun var serviceminded i de 20-25 minutter, vi var i gang. Hun blev også i rummet og underholdt mig, mens jeg tog tøj på. Mathilde er også en klar anbefaling, og jeg skal selv snart have gentaget den opløftende oplevelse fra i torsdags.            

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...