Hop til indhold
Guest Playful

Maia - en dejlig kinky MILF

Recommended Posts

Guest Playful

Jeg fandt ingen anmeldelse af Maia, så I får lige en lidt længere udgave end det jeg normalt skriver. Her er så min oplevelse.

Jeg har besøgt Maia, som er en unik, meget køn, sød og fræk kvinde. Først lige den korte version:

Dejlig krop, fræk sex, fantastisk til at sutte og elsker sex. Meget behagelig person, som fra første øjeblik fik mig til at føle mig velkommen. Hun var utrolig opmærksom på mine ønsker og behov. 2 timer fløj afsted, og hun kigger ikke på uret. Mulighed for bad før og efter. Diskret sted.

Link til EG annonce: https://www.eroguide.dk/profile/Maia

Maia har EG profil: @Maia

Jeg blev fanget af Maias annonce og vi skrev lidt frem og tilbage. Allerede der følte jeg, at hun var en person, jeg havde lyst til at møde. Vi fik lavet en aftale, og så var det bare om at komme afsted fra Kbh og så til Midtjylland.

Da jeg ankom blev jeg budt velkommen af en kvinde med et meget kønt ansigt og varmt smil. Oven i det er hun meget let at snakke med. Vi fik hurtigt klaret betalingen og jeg fik taget et hurtigt bad. Vi lå så i sengen, hvor der var pejs lige ved siden - virkelig hyggeligt.  Vi begyndte stille og roligt med lidt snak, og så ville hun gerne sutte mig. Jeg kan afsløre at hun elsker at sutte, og gør det vildt godt. Hun elsker også at blive slikket og blid finger. Ellers var det hede kys, sex, snak, hygge og mere sex i over to timer. Hun kigger ikke på uret. Vi fik sexet både i og udenfor sengen. Hun fortalte mig, at hun elsker at sutte...og det beviste hun også.... blødt og dybt (ikke deepthroat) med masser af øjenkontakt.

Jeg vil sige, at Maia er en kinky Housewife, der bare leverer en totaloplevelse. Hun har en meget flot krop med dejlige former og dejlige ægte bryster. Hun er lidt genert over sine ben, men der er ikke en millimeter på hende jeg ikke kunne lide.... og så det kønne ansigt og de fantastiske øjne. Efter badet da jeg kom ud, havde hun taget en kjole på og der kunne jeg igen se hendes fantastiske figur :wub:

Jeg har aldrig været til korte besøg og tager altid en time. Med Maia er selv to timer al for kort tid. Hun er bare en unik og dejlig kvinde :wub: TAK for en fantastisk oplevelse Maia <3:wub:

Sidder allerede nu febrilsk og prøver at finde en mulighed for at ses med hende igen.

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches

Lækkert at læse .  Har selv tænkt på et besøg .  Hvor i Midtjylland er det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
7inches skrev, for 18 minutter siden:

Lækkert at læse .  Har selv tænkt på et besøg .  Hvor i Midtjylland er det ? 

Siden hun ikke har nævnt byen i annoncen, har jeg udeladt den. Spørg hende direkte. Hun er vældig sød til at svare. Annoncen har både mobil nr, email og ellers kan du også sende hende en PB her på EG. Good luck.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches

Hehe det forstår jeg godt. Hun er en ægte Milf og elsker det. Havde en times råhygge og tid til en kop kaffe bagefter. Jeg skal helt sikkert besøge Maia igen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg har også kraftigt overvejet at besøge smukke Maia men jeg har ingen bil så det bliver med anden transport :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Peter26 skrev, for 18 timer siden:

anden transport

Jeg brugte også offentlig transport. Stedet ligger ca 15-20 minutters gang fra stationen. Og hvis du er så hurtig som mig, så 14:30  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...