Hop til indhold
Pikken

GANGBANG med unge nymfomaner !

Recommended Posts

The human skrev, den 11/12/2016 at 14:53:

Nej hvor ville jeg gerne deltage, men skal desværre arbejde den dag. 

Håber at høre mere om det. 

Ingen betænkningstid herfra ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 11 timer siden:

Sandra ser mega sprød ud :rolleyes:

Zar og andre ! Sandra var MEGA sprød. Fast i kødet, lækker, indbydende og ikke mindst villig og våd. Hun er er perle. Sød at tale med imellem "hopperiet", ingen bimo. Gid jeg var 20-25 år yngre, så ville jeg gå all in for at få hende på krogen  ! Hun er en , ja hvis i husker Nikita Darling, så hendes kusine måske. 

Og Maries debut, hold da op en sexhungrende gudinde. Igen en sprød lækker ung pige. WOW ! Elsker pik og hvis der ikke var en pik i fissen, så var hun hurtig til at spørge rundt " er der ingen der vil slikke min fisse" Mega frækt ! 

Kanon, ! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

stod og ventede og ringede på mobil og dørtelefon ,men ingen åbnede, det var sku da nederen :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Icemand 

det er jeg rigtig træt af, at du stod udenfor og ikke kom ind. Der var lidt problemer med telefonen på et tidspunkt, hvor jeg netop opdagede af den havde ringet, men uden at den sagde noget. Derfor afprøvede vi om der var noget i vejen med den, men da vi gjorde det virkede den fint.

dørklokken kunne ikke høres ordentligt,  og derfor gjorde du også det rigtige ved at ringe, præcis som der stod i den tilsendte SMS. Igen, en stor undskyldning fra min side til dig, og jeg håber at kunne gøre det godt en anden god gang.

jeg ringer normalt ikke tilbage til numre der har ringet. Dette på grund af diskretion. Skulle du opleve noget tilsvarende så send en SMS istedet for, da der vil blive reageret på den.

du gik glip af en god oplevelse i dag, det var meget velbesøgt. De to piger kommer igen til januar.

bh. 

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Det var godt nok trist ,og brugte 4 timer på landevejen incl diesel , så en dyr dag uden oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, 1 time siden:

Det var godt nok trist ,og brugte 4 timer på landevejen incl diesel , så en dyr dag uden oplevelser

Jeg er ikke klar over hvor vedholdende du var med at komme ind. Kun sige at det er meget beklageligt og undskyld. 

Jeg har ikke kendskab til andre, der ikke er kommet ind, men kan sige at ikke andre har nævnt det. 

Skriv mig venligst en personlig mail, så kan jeg også få tjekket op på om dit mobilnr. Er kommet til mit mobilnr. 

Det er jo ikke en " fejl" der er gjort bevidst fra min side og jeg kan jo heller ikke helt vide om du var det rigtige sted mv. 

Det er jo lykkedes de andre fyre at komme ind, også via dørtelefonen, SMS og opkald. 

Bh.

rescue

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Icemand skrev, den 17/11/2016 at 10:01:

Det var godt nok trist ,og brugte 4 timer på landevejen incl diesel , så en dyr dag uden oplevelser

Øv. Det har jeg også prøvet en gang pga sløs fra pigen - selvfølgeligt ikke sammen sted. 

Det er det der er surt ved at adressen sendes ud så sent. 

Men godt med en undskyldning fra arrangørerne -

vi må håbe der er lært af det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

undskyldning modtaget ,det er jo menneskeligt at fejle :) diverse misforståelser er ryddet af vejen så thumps up igen :)

Redigeret af Icemand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...