Hop til indhold
2000m

Polske piger på Østerbro

Recommended Posts

Det første link. det tror jeg er ægte, men ikke særlig forførende, hun ligner en der siger til folk hold jer væk, hun virker skræmt på det første billede. og træt på det andet. Jeg tolker måske forkert.  

Det andet link, det ligner noget fra et kulørt magasin a la rapport eller ps. som man i sin ungdom købte så distræt som muligt, betale penge for et så "farligt" magasin hvad tænker de andre kunder ikke. det var dengang

så er der link tre som forvirre mig på linket er der en carmen på 19 år men linket viser en der hedder Julia på 27 år super sprød rigtigt flotte billeder der har været en dygtig fotograf indover, især billede hvor hun ligger på ryggen, virker det dragende hun kan nogen tricks denne smukke pige men om det er fake jeg ved det ikke.

det fjerde link igen et forvirrende link. linket siger at hun hedder Eva og trykker man linket hedder hun pludselig Kiana. ultra smuk også men hun er svær at gennemskue synes jeg. lefler helt klar for kameraet, også yderst professionelt minder også om noget fra et kulørt magasin.

Hvor meget har det ikke kostet at hyrer en proffesionel fotograf for at lave sådanne billeder. Jeg vil udover link 1 her have en god portion skeptis over link 2-4.

Men du kan jo få syn for sagen. Jeg ville ikke personligt gå sådan et sted hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 3 timer siden:

Det første link. det tror jeg er ægte, men ikke særlig forførende, hun ligner en der siger til folk hold jer væk, hun virker skræmt på det første billede. og træt på det andet. Jeg tolker måske forkert.  

Helt uenig. Hvis hun er ægte hælder jeg straks noget blå benzin på Trabant'en og ræser til Kbh. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...