Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Seneste opdateringer - uge 45

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Hejsa!

Det blev lidt sent fyraften for mig i dag, da jeg havde lidt, som jeg bare ville have med heri status'en. Ifb. med det lagde jeg så også profilerne ned i nogle øjeblikke - som blev bemærket. Det beklager jeg meget. Jeg tænder altså ikke på at lave fejl :)

Vi håber I kan lide ændringerne og at I får en rigtig hyggelig weekend!

<3 Maya & resten af holdet på Eroguide.dk

Anmeldelser fra forum på annonceprofil

Nu er det muligt for en annoncør at tilknytte anmeldelser fra forummet til vedkommendes annonceprofil via det nye punkt "Anmeldelser" i annonceadministrationen. Vi håber det er nogenlunde intuitivt at bruge. Anmeldelserne bliver vist i listeform under profilteksten.

Se et eksempel her:
https://www.eroguide.dk/profile/Jessie

Alm. medlemmer har dertil mulighed for sende forslag til annoncøren vedr. anmeldelser som vedkommende indgår i. Disse skal så godkendes af annoncøren - før de bliver synlige. Denne mulighed er synlig under profilteksten på annonceprofilen.

Fremover vil der til funktionen blive mulighed for at få e-mail-notifikationer når nogen foreslår en anmeldelse.

Kortvalg ved annonceredigering

Som annoncør kan man nu i annonceredigeringen vælge en region udfra et kort - i stedet for de traditionelle valgbokse. Se efter det nye globus-ikon. På den måde kan man se hvad vi forstår ved regionerne - når man vælger, som i øvrigt er opdelt efter Danmarks Statistiks opdeling af landet.

Søgninger på 3 bogstaver i forum

Vi har i ugens forløb forsøgt at skabe mirakler på det her punkt. Det lykkedes mht. søgning på brugernavn i forummet, men der skal lidt ekstra til før søgning i indlæg tager det til sig. Det er dog noget vi aktivt arbejder på at løse med en serveropdatering i løbet af de næste par uger. Det skal lige planlægges ordentligt.

Ethnicitet på annonceprofiler

Hvad er etnicitet lige? Det er noget med hvordan man ser ud, alt efter hvorfra i verden man kommer fra. Vi har forsøgt at lave en liste med udvalgte etniciteter, som vi håber at medlemmerne kan bruge til f.eks. at finde vej til den smukke blondine eller den chokoladelækre brunette. Det giver vist meget mening :) Begge er i hvert tilfælde repræsenteret smukt herinde.

Næste uge

  • Optimering af søgefunktioner. Det roder lidt i øjeblikket. Det beklager vi.
  • Valgfri e-mail-notifikation når der kommer et forslag til en anmeldelse - eller når den bliver afvist.
  • Valgfri e-mail-notifikation til medlem vedr. næste vagt fra annoncør
  • Valgfri e-mail-notifikation til medlem vedr. nye billeder på annonceprofil
  • Valgfri e-mail-notifikation til annoncør vedr. "synes godt om" billede
  • En overskuelig oversigt over abonnementspriser - set udefra - ift. AL og EG er også snart på vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er et rigtig fint tiltag, at man kan linke til anmeldelser og.... man som bruger kan foreslå en anmeldelse. Det har jeg så forsøgt. Det jeg gjorde var at finde anmeldelse og så copy paste det fulde link. Umiddelbart fik jeg ingen bekræftelse på at det gik igennem, så det virkede nok ikke.

Som eksempel vises i skærmbilledet   https://www.eroguide.dk/forum/topic/3-titel-på-anmeldelse/

Vil det så sige, at hvis anmeldelsen i  anmeldelser-af-piger-og-klinikker-på-sjælland-og-københavn

så skal man skrive https://www.eroguide.dk/forum/forum/anmeldelser-af-piger-og-klinikker-på-sjælland-og-københavn/ efterfulgt at titlen eller

https://www.eroguide.dk/forum/forum/46-anmeldelser-af-piger-og-klinikker-på-sjælland-og-københavn/ (linket når man står i forummet, efterfulgt af titlen.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 3 timer siden:

Anmeldelser fra forum på annonceprofil

Nu er det muligt for en annoncør at tilknytte anmeldelser fra forummet til vedkommendes annonceprofil via det nye punkt "Anmeldelser" i annonceadministrationen. Vi håber det er nogenlunde intuitivt at bruge. Anmeldelserne bliver vist i listeform under profilteksten.

Se et eksempel her:
https://www.eroguide.dk/profile/Jessie

Alm. medlemmer har dertil mulighed for sende forslag til annoncøren vedr. anmeldelser som vedkommende indgår i. Disse skal så godkendes af annoncøren - før de bliver synlige. Denne mulighed er synlig under profilteksten på annonceprofilen.

Fremover vil der til funktionen blive mulighed for at få e-mail-notifikationer når nogen foreslår en anmeldelse

Ville da lige linke de skønne anmeldelser jeg har her med min annonce, men trods jeg blot kopierer hele URL'en og sætter ind - ja så får jeg besked om at formatet er forkert. Vejledning anviser hvordan den ca. skal se ud og slutter med / hvilket jeres URL'er ikke gør. Ellers kan jeg ikke se nogen forskel??

Redigeret af FritidsQ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
FritidsQ skrev, for 7 timer siden:

Ville da lige linke de skønne anmeldelser jeg har her med min annonce, men trods jeg blot kopierer hele URL'en og sætter ind - ja så får jeg besked om at formatet er forkert. Vejledning anviser hvordan den ca. skal se ud og slutter med / hvilket jeres URL'er ikke gør. Ellers kan jeg ikke se nogen forskel??

Hej!

Send lige en eller flere af de url'er du forsøger at lægge op, så jeg har noget at arbejde med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Jeg synes det er et rigtig fint tiltag, at man kan linke til anmeldelser og.... man som bruger kan foreslå en anmeldelse. Det har jeg så forsøgt. Det jeg gjorde var at finde anmeldelse og så copy paste det fulde link. Umiddelbart fik jeg ingen bekræftelse på at det gik igennem, så det virkede nok ikke.

Som eksempel vises i skærmbilledet   https://www.eroguide.dk/forum/topic/3-titel-på-anmeldelse/

Vil det så sige, at hvis anmeldelsen i  anmeldelser-af-piger-og-klinikker-på-sjælland-og-københavn

så skal man skrive https://www.eroguide.dk/forum/forum/anmeldelser-af-piger-og-klinikker-på-sjælland-og-københavn/ efterfulgt at titlen eller

https://www.eroguide.dk/forum/forum/46-anmeldelser-af-piger-og-klinikker-på-sjælland-og-københavn/ (linket når man står i forummet, efterfulgt af titlen.

 

Hej TheVoice!

Tusind tak :-)

Det burde være så nemt som at klikke ind til tråden i forummet, og så kopierer det der står i adressen i browseren. På den på vil du forhåbentligt altid komme frem til det rigtige. Det tilfælde du viser er helt forkert, da du har valgt en kategori som eksempel og ikke en tråd. Ved tråde står der "topic" i url

erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Maya Kathrine skrev, for 5 minutter siden:

Hej TheVoice!

Tusind tak :-)

Det burde være så nemt som at klikke ind til tråden i forummet, og så kopierer det der står i adressen i browseren. På den på vil du forhåbentligt altid komme frem til det rigtige. Det tilfælde du viser er helt forkert, da du har valgt en kategori som eksempel og ikke en tråd. Ved tråde står der "topic" i url

erne.

Send mig lige de url'er du har forsøgt at lægge op. Du burde altid få en feedback tekst når du gør det. I øvrigt kan jeg også se at de ikke er blevet registreret i databasen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hej @FritidsQ og i andre der bruger iphones, ipads o.lign til at oprette anmeldelserne med i det nye annoncesystem! Altså den mulighed vi frigav i går.

Problemerne i oplever, sker formentligt fordi der er specielle tegn i adressen. F.eks. ÆØ og Å (som er specielle i resten af verden) og også tankestreger m.m.

Den browser eller PC jeg tester på er så, så venlig at sørge for at ændre dem til tegn som browseren forstår. Det er jeres så ikke, hvis i sidder med en enhed fra Apple.

Muligvis kan problemet midlertidigt løses ved at I bruger Google Chrome eller Firefox, som browser på jeres Apple-enhed. Ellers kan det løses ved at sættes sig ved en Windows PC.

På Mandag vil jeg selvfølgelig finde en løsning på problemet, da jeg ikke lige umiddelbart kunne finde den nu. Beklager jeg ikke lige havde forudset dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg har lige skruet ned for lidt af kravene til linket i skal skrive til anmeldelsen. Jeg håber det afskaffer problemerne ift. specialtegn og apple-enheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hejsa!

Der var et problem med anmeldelsesfunktionen som gjorde at man fik en dum fejl, hvis den som havde oprettet tråden, ikke havde været aktiv på EG længe. Hvilket kunne være tilfældet med mange ældre anmeldelser. Jeg har nu sikret mig at fejlen ikke sker. I stedet vil brugernavnet på vedkommende dog ikke være angivet i listen, og stå som 'Ukendt' i annonceadministrationen. Problemet skal selvfølgelig løses, da vi jo reelt kender til brugernavnet.

Dertil er der lavet lidt ekstra fejlsikring, så i altid burde få en fejlmeddelelse, og ikke blot oplevelsen af at der ikke sker noget.

Sent godnat herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Hej Maya Kathrine

Har et forslag til en sektion i foraet.
Jeg syntes det er synd at pigerne ikke selv må melde sig på banen når der laves efterlysninger, men kan godt se det kan være problematisk hvis det tar overhånd.

Kunne det derfor ikke være en mulighed med en sektion hvor en bruger kan lave en efterlysning specifikt med henblik på at pigerne selv melder sig på banen? (forudsat de har lyst dertil selvfølgelig...)
Jeg har da selv haft nogle af mine bedste oplevelser, ved at en GP selv har meldt ind i en tråd jeg har lavet (heldigvis uden konsekvenser)

Denne opdeling burde sikre at brugerne i begge skyttegrave, har deres "egen" sektion hvor de kan poste og få svar som de ønsker.

Som så ofte, bare en tanke der skulle luftes.

Venligst
Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...