Hop til indhold
Guest GP Lover

Annoncelight og tåbelig mobilpayadvarsel

Recommended Posts

Guest GP Lover

Hvordan kan det være at på annoncer på piger, der tager imod mobilpay resulterer i en advarsel mod at betale forud. Jeg kan godt forstå at Annoncelight hjælper de stakler, der ikke selv kan vurdere stupiditeten  i af betale forud eksempelvis via mobilpay, men kunne advarslen så ikke bare komme, når der i annonce fremgår ønske om forudbetaling og ikke blot når et pige eller et sted tilbyder muligheden for at betale med mobilpay. Jeg kan godt forstå at de der skal lave koden bagved springer ove, hvor gærdet er lavest og lader advarslen springe op når ordet "mobilpay" indgår i annoncen, men det kommer jo til at virke som om at denne pige eller denne annonce skal du liiiige tage med et gran salt, da det jo nok er en fusker det her. 

Nu så jeg det hos en pige, jeg kender og kunne jo som sådan være ligeglad og blot klikke advarslen væk, men et eller andet kalder på min harme over at først betaler pigen for at have en annonce, hun tilbyder endda den ekstra service at kunder kan betale med mobilpay, og så laver annoncelight "modreklame" der kalder på skepsis i forhold til annoncen.

Så jeg vil gerne opfordre programmørne til at droppe Counter Strike i et par minutter og lave en koden om, så advarslen kun fremkommer hvis BÅDE "mobilpay" OG "forud" OG "betaling" fremkommer i annoncen. Så svært er det jo heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GP Lover skrev, for 8 minutter siden:

Hvordan kan det være at på annoncer på piger, der tager imod mobilpay resulterer i en advarsel mod at betale forud. Jeg kan godt forstå at Annoncelight hjælper de stakler, der ikke selv kan vurdere stupiditeten  i af betale forud eksempelvis via mobilpay, men kunne advarslen så ikke bare komme, når der i annonce fremgår ønske om forudbetaling og ikke blot når et pige eller et sted tilbyder muligheden for at betale med mobilpay. Jeg kan godt forstå at de der skal lave koden bagved springer ove, hvor gærdet er lavest og lader advarslen springe op når ordet "mobilpay" indgår i annoncen, men det kommer jo til at virke som om at denne pige eller denne annonce skal du liiiige tage med et gran salt, da det jo nok er en fusker det her. 

Nu så jeg det hos en pige, jeg kender og kunne jo som sådan være ligeglad og blot klikke advarslen væk, men et eller andet kalder på min harme over at først betaler pigen for at have en annonce, hun tilbyder endda den ekstra service at kunder kan betale med mobilpay, og så laver annoncelight "modreklame" der kalder på skepsis i forhold til annoncen.

Så jeg vil gerne opfordre programmørne til at droppe Counter Strike i et par minutter og lave en koden om, så advarslen kun fremkommer hvis BÅDE "mobilpay" OG "forud" OG "betaling" fremkommer i annoncen. Så svært er det jo heller ikke.

Du har en pointe. Der vil dog stadig være tåbeligheder, for på Annoncelight er der ogs¨annoncer for tlf.sex og webcamsex. Det vil ikke være tænkeligt, at disse piger vil yde deres service uden at være betalt på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GP Lover
warmgun skrev, Lige nu:

Du har en pointe. Der vil dog stadig være tåbeligheder, for på Annoncelight er der ogs¨annoncer for tlf.sex og webcamsex. Det vil ikke være tænkeligt, at disse piger vil yde deres service uden at være betalt på forhånd.

Enig....hvorfor er det overhovedet at annoncelight skal advare. Folk (liderlige mænd for det meste går jeg ud fra) burde have så meget omtanke i bærret at de selv kan vurdere om annoncen er seriøs eller ej. 

Jeg har en antagelse om, at det er fordi at Annoncelight gerne vil tages seriøst omkring deres tilbud til dette segment af annoncører, men det resulterer i at de miskrediterer en del af det seriøse segment, som de egentlig ønsker som kunder.

Jeg går ud fra at annoncelights ejere ikke som sådan har noget i mod mobilpay eftersom de selv tilbyder denne betalingsfor, og det endda før man har fået sin VIP-status - altså forudbetaling:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk burde vide bedre efterhånden.. Det er lidt ligesom cigaretter.. I starten var der ingen der vidste at det var farligt. Men nu ved alle det. Det samme her.. Man ved efterhånden nu, at man kan risikere at blive snydt med forudbetaling.. Det er vel nærmest almen viden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hejsa!

Mine naboer i AL har det med at være højlydte når snakken går på det her med brugere der kræver forudbetaling. Jeg tror de har en god grund til at gøre det de gør, og skal nok få dem til at komme ud med den. I øvrigt mener jeg ikke, at der er nogen af dem der spiller counter strike. Pokemon Go er vist mere populært :) De har det til gengæld med konstant at arbejde på overtid, så de spilder ikke tiden. Derudover vil jeg selvfølgelig gerne understrege at de er nogle søde fyre - inden i flår dem fra hinanden ;)

Kan I have en skøn aften allesammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GP Lover
Maya Kathrine skrev, 1 time siden:

Hejsa!

Mine naboer i AL har det med at være højlydte når snakken går på det her med brugere der kræver forudbetaling. Jeg tror de har en god grund til at gøre det de gør, og skal nok få dem til at komme ud med den. I øvrigt mener jeg ikke, at der er nogen af dem der spiller counter strike. Pokemon Go er vist mere populært :) De har det til gengæld med konstant at arbejde på overtid, så de spilder ikke tiden. Derudover vil jeg selvfølgelig gerne understrege at de er nogle søde fyre - inden i flår dem fra hinanden ;)

Kan I have en skøn aften allesammen.

Men uanset hvad  så står frustrationen over - ligegyldigt hvilket argument medarbejdere eller ejere måtte have- at der kommer advarsler på annoncer, der overhovedet ikke bør advares imod, udelukkende fordi de bruger ordet mobilpay i deres annoncering. Dette ligger til grund for antagelsen om at "advarselssystemet" ikke er særlig gennemtænkt i forhold til at fremme annonceringen på AL.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
GP Lover skrev, den 11/11/2016 at 19:33:

Hvordan kan det være at på annoncer på piger, der tager imod mobilpay resulterer i en advarsel mod at betale forud. Jeg kan godt forstå at Annoncelight hjælper de stakler, der ikke selv kan vurdere stupiditeten  i af betale forud eksempelvis via mobilpay, men kunne advarslen så ikke bare komme, når der i annonce fremgår ønske om forudbetaling og ikke blot når et pige eller et sted tilbyder muligheden for at betale med mobilpay. Jeg kan godt forstå at de der skal lave koden bagved springer ove, hvor gærdet er lavest og lader advarslen springe op når ordet "mobilpay" indgår i annoncen, men det kommer jo til at virke som om at denne pige eller denne annonce skal du liiiige tage med et gran salt, da det jo nok er en fusker det her. 

Nu så jeg det hos en pige, jeg kender og kunne jo som sådan være ligeglad og blot klikke advarslen væk, men et eller andet kalder på min harme over at først betaler pigen for at have en annonce, hun tilbyder endda den ekstra service at kunder kan betale med mobilpay, og så laver annoncelight "modreklame" der kalder på skepsis i forhold til annoncen.

Så jeg vil gerne opfordre programmørne til at droppe Counter Strike i et par minutter og lave en koden om, så advarslen kun fremkommer hvis BÅDE "mobilpay" OG "forud" OG "betaling" fremkommer i annoncen. Så svært er det jo heller ikke.

Hej GP!

Det er desværre nemmere sagt end gjort. I nogle annoncer står de to ord i positiv kontekst. Vi ønsker ikke at bruge flere ressourcer på at regulere dette.

P.t. er der iøvrigt stadig en del som falder i fælden, på trods af advarslen, men langt færre end før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...