GibsonGuitars34 9 Skrevet 11. November, 2016 Hejsa. Jeg kan huske jeg for et års tid siden læste om en der kaldte sig "Randersskøgen", som skulle give et vildt godt BJ. Er der nogle som ved om hun stadigvæk er aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 12. November, 2016 Har hverken set eller hørt fra hende længe, tror hun har lukket biksen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 12. November, 2016 Ja det har hun for lææænge siden. Det gjorde hun jævnligt hver gang hun blev forelsket i en ny fyr, for hun var ind imellem ret træt af at sutte pik på klamme fyre. Der var også mange fyre der var nogle svin ved hende. Måske hun lagde op til det. Det ved jeg ikke. Men hun er ihvertfald blevet behandlet rigtig dårligt, og det var hun ked af. Men jeg tror faktisk at hun er single for tiden. Så der er lidt håb, for hun var sku noget ganske særligt. Klart blandt mine top 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 12. November, 2016 ja mere til hins røv også en af min top 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg