Hop til indhold
NoBS

Verdens største Realityshow

Recommended Posts

En Trumpeteren vil måske stille fade ud - indtil syn for sagn!

Ungarn,Sønderjylland, Brexit og USA - underfrankeret stemmer i boksen

Mure i told og sten, primitivitetsatitude fra højre

Hvem ville gøre sit land stort igen?

Hvem brød sig ikke om andre end sit eget folk?

Hvem udøvede national protektionisme?

Hvem ville fængsle sine modstandere?

Den lavt uddannede blegnæppede har igen brølt

Historieløs, indsigtsløs og uvidende i sin dårekiste flettet i huder af realityshows

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest solkongen

Desværre er det ikke et Reality Show, men virkeligheden. 

Kendsgerningen er at en uberegnelig og farlig psykopat står til at blive præsident for verdens førende nation. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
solkongen skrev, for 48 minutter siden:

Kendsgerningen er at en uberegnelig og farlig psykopat står til at blive præsident for verdens førende nation. :(

er reality ikke også virkelighed ? Det mener ordbogen ihvertfald

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 9 minutter siden:

En ny større udgave af The Truman Show?. Nye afsnit sendes dagligt, verden rundt. 

KF. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
solkongen skrev, 1 time siden:

Mal nu ikke fanden på væggen, husk der skal stadig være enighed om hans tiltag i Senatet og Repræsentanternes Hus.
Medlemmerne i disse to kamre kan forhåbentligt være en forhindring for det.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest solkongen
tvr skrev, for 1 time siden:

Men Show forstås vel sådan,  at det er iscenesat. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Reality show er ikke virkelighed. Det er iscenesat virkelighed ( læs: groft manipuleret på enhver måde ). Det er det man kalder teater. Teater er ikke virkelighed, men det kan afspejle virkeligheden. Kort og godt er det bare fiktion. :P

Redigeret af Connoisseur
:

Del dette indlæg

Link til indlæg
gerog skrev, for 3 timer siden:

Mal nu ikke fanden på væggen, husk der skal stadig være enighed om hans tiltag i Senatet og Repræsentanternes Hus.
Medlemmerne i disse to kamre kan forhåbentligt være en forhindring for det.

*host*grenada*host*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 7 minutter siden:

*host*grenada*host*

?

P.S. VIl du have noget hostesaft eller bare whiskey? ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rum for tvivl. Måske blot en kvajet pande. Hvorfor forurolige sig. Glidebaner har aldrig været glattere siden 1933. Realitysjov, fri for LGBT, Latindans og Negere. Pussygalore for alle - grib ikke i barmen - gå direkte til rosen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske er reality show i virkeligheden virkelig.

Hvad nu hvis Donald og NoBS i virkeligheden er deltagere i et virkeligt reality show.

Så er der jo ikke noget at være bange for! Det er bare fiktion.

Hold kæft mand, så kan vi alligevel alle sammen sove trygt og godt om natten!  :mrgreen:

Redigeret af Connoisseur
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Morgendagens elite må have fri efter Trumps sejr, som åbenbart har været så "stressende" for de skrøbelige studerende på amerikanske eliteuniversiteter, at de ikke kunne holde til at møde op.

Stanford University tilbyder de studerende psykologhjælp oven på valgresultatet!.

Efter Trumps sejr måtte der udskydes eksamener på University of Michigan, fordi studerende var meget stressede over Trumps sejr. 
Og på University of Iowa er undervisningen aflyst, så de studerende kan "deal with their emotional distress". Det samme med University of Connecticut. 
På Yale gjorde man eksamener valgfrie på grund af Trump-sejren.

Om maks 8 år er Trump væk, men disse curlingunger som ikke tåler den mindste modgang, vil være en del af den trend- og normsættende globale elite i de næste mange årtier.

275.jpg

KF.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, den 11/11/2016 at 11:37:

En Trumpeteren vil måske stille fade ud - indtil syn for sagn!

Ungarn,Sønderjylland, Brexit og USA - underfrankeret stemmer i boksen

Mure i told og sten, primitivitetsatitude fra højre

Hvem ville gøre sit land stort igen?

Hvem brød sig ikke om andre end sit eget folk?

Hvem udøvede national protektionisme?

Hvem ville fængsle sine modstandere?

Den lavt uddannede blegnæppede har igen brølt

Historieløs, indsigtsløs og uvidende i sin dårekiste flettet i huder af realityshows

NoBS virker umiddelbart som et misvisende brugernavn. 

KF.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 46 minutter siden:

NoBS virker umiddelbart som et misvisende brugernavn. 

KF.

Aha

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, 1 time siden:

Morgendagens elite må have fri efter Trumps sejr, som åbenbart har været så "stressende" for de skrøbelige studerende på amerikanske eliteuniversiteter, at de ikke kunne holde til at møde op.

Stanford University tilbyder de studerende psykologhjælp oven på valgresultatet!.

Efter Trumps sejr måtte der udskydes eksamener på University of Michigan, fordi studerende var meget stressede over Trumps sejr. 
Og på University of Iowa er undervisningen aflyst, så de studerende kan "deal with their emotional distress". Det samme med University of Connecticut. 
På Yale gjorde man eksamener valgfrie på grund af Trump-sejren.

Om maks 8 år er Trump væk, men disse curlingunger som ikke tåler den mindste modgang, vil være en del af den trend- og normsættende globale elite i de næste mange årtier.

275.jpg

KF.

Vi droppede nu også forelæsningen dagen efter og vil ikke kalde mig for et "curling barn".. Vi havde også været oppe hele natten, men men ikke de også havde været det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 18 minutter siden:

Vi droppede nu også forelæsningen dagen efter og vil ikke kalde mig for et "curling barn".. Vi havde også været oppe hele natten, men men ikke de også havde været det?

Hvorfor er man oppe hele natten, hvis man har noget man skal møde op til dagen efter, når det at man er oppe hele natten, gør at man ikke kan møde til tiden?. Og jo, at mene det er i orden, er at være et curlingbarn som aldrig har lært hvad det vil sige at passe sine pligter.

Jeg kan love dig for, at hvis én af mine ansatte udeblev med begrundelsen at vedkommende havde siddet oppe hele natten og set tv, og derfor ikke kunne møde på arbejde, så skulle vedkommende nok til at se sig om efter nogle dagpenge snart. Sådan en indstilling kan man ikke bruge til noget somhelst!.

KF.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor er man oppe hele natten, hvis man har noget man skal møde op til dagen efter, når det at man er oppe hele natten, gør at man ikke kan møde til tiden?. Og jo, at mene det er i orden, er at være et curlingbarn som aldrig har lært hvad det vil sige at passe sine pligter.

Jeg kan love dig for, at hvis én af mine ansatte udeblev med begrundelsen at vedkommende havde siddet oppe hele natten og set tv, og derfor ikke kunne møde på arbejde, så skulle vedkommende nok til at se sig om efter nogle dagpenge snart. Sådan en indstilling kan man ikke bruge til noget somhelst!.

KF.

Hej søde. Vi var oppe hele natten, til et arrangement arrangeret af uni, vi mødte til forelæsning, som blev erstattet med en snak om valget, for de der havde lyst. 
Som du ved, såfremt du har gået på universitet, er alting pensum baseret, man kan ikke aflyse en forelæsning, uden at der vil komme en erstatningstime på et senere tidspunkt

Jeg syntes lige du skal komme dig lidt over dig selv og så generelt forsøge at se lidt ud over dine egne synspunkter, for de har det med at præge samtlige debatter du deltager i, i en grad, hvor folk ikke gider deltage. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 1 minut siden:

Hej søde. Vi var oppe hele natten, til et arrangement arrangeret af uni, vi mødte til forelæsning, som blev erstattet med en snak om valget, for de der havde lyst. 

Aha, og det er jo så også noget helt andet ikke?.

I oplægget er der tale om at universitetet tilbyder psykologhjælp for at de studerende kan takle det forfærdeligt stressende faktum, at Trump blev valgt ind.

Du ser måske der er en væsensforskel?.

Claire skrev, for 4 minutter siden:

Jeg syntes lige du skal komme dig lidt over dig selv og så generelt forsøge at se lidt ud over dine egne synspunkter, for de har det med at præge samtlige debatter du deltager i, i en grad, hvor folk ikke gider deltage. :)

Tak for moralprædikenen. Jeg vælger dog fortsat at lade mine egne synspunkter præge hvad hvad jeg siger og skriver ;-) 

Det er frit for enhver om de har lyst til at deltage, eller ej.

KF.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 25 minutter siden:

KF.

arh, jeg skrev vores forelæsning var blevet aflyst, lige som på de universiteter og det mener du gør os til "curlingbørn" :)  Som skrevet, så vil forelæsningerne blive erstattet, både vores og nok også dem i USA ka du regne med.
Jeg syntes ikke det er "curlingbarns agtigt" at få tilbudt krise og psykolog hjælp, især ikke når rigtigt mange pludselig frygter, at de, eller deres bekendte skal sendes ud af landet, og man generelt bare ikke ved, hvad det vil ha af konsekvenser. Men sådan er vi så forskellige. 
Aflyste forelæsninger og erstatningstimer er noget, alle der har studeret, er rigeligt vandt til, så jeg kan ikke rigtigt se problemet i det. 
Hyg dig med din konstruktive mudderkast med de få der er tilbage at skrive med :) Det er vist (af gode grunde) de samme 4-5 brugere?

Redigeret af Claire
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Connoisseur skrev, for 19 timer siden:

Hvad nu hvis Donald og NoBS i virkeligheden er deltagere i et virkeligt reality show.

Så er der jo ikke noget at være bange for! Det er bare fiktion.

Hold kæft mand, så kan vi alligevel alle sammen sove trygt og godt om natten!  :mrgreen:

Rettelse:

Hvad nu hvis Donald, NoBS og KF i virkeligheden er deltagere i et virkeligt reality show.

Så er der jo ikke noget at være bange for! Det er bare fiktion. De er her jo slet ikke. :rolleyes:

Hold kæft mand, så kan vi alligevel alle sammen sove trygt og godt om natten!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 15 minutter siden:

arh, jeg skrev vores forelæsning var blevet aflyst...

Nej. Du skrev:

"Vi droppede nu også forelæsningen dagen efter".

Hvis du mente at foreslæsningen på forhånd var blevet aflyst, var det nok en rimelig upræcis formulering, idet at jeg forstod det som om du (og andre) var udeblevet fra en planlagt forelæsning.

Anyway.. det er flueknepperi, om der var ment det ene eller det andet. Bottomline: Man møder til sine sager, uanset hvem der bliver valgt til præsident.

Jeg syntes ikke det er "curlingbarns agtigt" at få tilbudt krise og psykolog hjælp, især ikke når rigtigt mange pludselig frygter, at de, eller deres bekendte skal sendes ud af landet, og man generelt bare ikke ved, hvad det vil ha af konsekvenser. Men sådan er vi så forskellige.

Du mener ikke det er curlingunger der behøver psykologhjælp ovenpå et parlamentsvalg? Vi er meget forskellige.

Hyg dig med din konstruktive mudderkast med de få der er tilbage at skrive med :) Det er vist (af gode grunde) de samme 4-5 brugere?

Tak. Jeg har af gode grunde ikke en fisse der tiltrækker opmærksomheden, så jeg nøjes med min konstruktive mudderkast.

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Connoisseur skrev, for 4 minutter siden:

...Hvad nu hvis Donald, NoBS og KF i virkeligheden er deltagere i et virkeligt reality show...

Hold kæft mand, så kan vi alligevel alle sammen sove trygt og godt om natten!

Jeg kan godt lide børn..  de skal bare være gennemstegt.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 1 minut siden:

Nej. Du skrev:

"Vi droppede nu også forelæsningen dagen efter".

Hvis du mente at foreslæsningen på forhånd var blevet aflyst, var det nok en rimelig upræcis formulering, idet at jeg forstod det som om du (og andre) var udeblevet fra en planlagt forelæsning.

Anyway.. det er flueknepperi, om der var ment det ene eller det andet. Bottomline: Man møder til sine sager, uanset hvem der bliver valgt til præsident.

Meget forskellige.

Tak. Jeg har af gode grunde ikke en fisse der tiltrækker opmærksomheden, så jeg nøjes med min konstruktive mudderkast.

KF.

Den var ikke på forhånd blevet aflyst, og vi mødte op, hvor den så blev aflyst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 2 minutter siden:

Den var ikke på forhånd blevet aflyst, og vi mødte op, hvor den så blev aflyst. 

Aha, og hvordan mon den næste version lyder?

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu