Hop til indhold
Høvdingen

Ida ...... igen-igen 10+

Recommended Posts

Indledningsvis tak for positiv respons ift. min anmeldelse ´af´ Ida; jeg fornemmer en udbredt usikkerhed ift. ´hvilken´ Ida vi taler om; jeg vil blot reducere forvirringen, og informere om, at jeg - NU - er i færd med at anmelde for anden gang; Ida har jeg nu mødt 3 gange, dels v. Kongsvangs Alle i Aarhus samt Pigekollektivet/Randers.

Jeg har gennem 15-20 år købt dejlige seksuelle stunder med kvinder; klart dette på bundlinjen er ½- eller hel-dyrt; jeg har haft samvær med mangfoldige kvinder, mod betaling, inderst inde er jeg en form for flov over dette; på den anden side er det da helt okay, i min optik -såfremt den respektive kvinde giver ´grønt lys´ ift. seksuel ydelse.

Igennem mine år som sex-køber, har jeg mødt ´toppen-af-pigerne´, ditto skuffelser ind i mellem ...... og i min top 10 er der eks. Adelie, smukkelaura, Cathrine, Ea, Juliepigen, Miranda samt et par polske piger der var på visit for et par måneder siden; min favorit nr.1 er der jo ej grund til at nævne, dog måske - når Ida kommer ind i lokalet og siger `Hejsa`; er jeg på en måde forført; fumler med mine pengesedler, ..... og Ida går igen ..... og fluks er Ida-retur; og herefter er Ida i sit lune, hun vælger eks. at danse-frækt og pirre mig; eller at være mega-tæt kram, kærtegn + kys, eller Ida kravler rundt på sengen og spinder som en fræk ´kat´, eller Ida blot gerne vil ´tale´ med mig; eller  ......?

Afslutningsvis er jeg udmærket klar over, at nærværende skriv vil være en form for boomerang for mig, idet der formodentligt vil være endnu flere mænd, der potentielt overvejer at tage kontakt til Ida - hermed vil jeg få endnu sværere ift. at få etableret en specifik ´legestund´ med Ida - - - - - hvem ved?

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

... eller også undrer den tænksomme EG-bruger sig over, at du har behov for at anmelde den samme Ida igen efter kun knap tre uger, og at dine 2 indlæg her på EG er dette og din foregående anmeldelse af Ida.

Måske den tænksomme bruger derfor vælger ikke at besøge Ida, og at boomerangen derfor rammer jer - dig og Ida - selv i hovedet.

Bare en tanke... 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 9 timer siden:

... eller også undrer den tænksomme EG-bruger sig over, at du har behov for at anmelde den samme Ida igen efter kun knap tre uger, og at dine 2 indlæg her på EG er dette og din foregående anmeldelse af Ida.

Måske den tænksomme bruger derfor vælger ikke at besøge Ida, og at boomerangen derfor rammer jer - dig og Ida - selv i hovedet.

Bare en tanke... 

Venligst

French

helt enig ....  men frechlover1, men nu skal du passe på ... 

jeg er blevet udelukket af eroguide i en måned eller to,  for lige netop at komme med en lignende observation engang... 

og jeg venter stadig på svar fra "Moderatorene" angående min klage for det ...

ikke at jeg vil afsporer denne strålende anmeldelse ... men det kan jo være at jeg får svar nu ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 11/11/2016 at 00:21:

... eller også undrer den tænksomme EG-bruger sig over, at du har behov for at anmelde den samme Ida igen efter kun knap tre uger, og at dine 2 indlæg her på EG er dette og din foregående anmeldelse af Ida.

Måske den tænksomme bruger derfor vælger ikke at besøge Ida, og at boomerangen derfor rammer jer - dig og Ida - selv i hovedet.

Bare en tanke... 

Venligst

French

Og hvad er der galt i at anmelde den samme pige efter hvert besøg?  Jeg har været hos DinaG en del gange og har anmeldt hende hvergang, det gør man sikkert fordi at det har været godt hvergang!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 9 timer siden:

Og hvad er der galt i at anmelde den samme pige efter hvert besøg?  Jeg har været hos DinaG en del gange og har anmeldt hende hvergang, det gør man sikkert fordi at det har været godt hvergang!!! 

Intet galt i det. Men man kunne jo bruge den samme tråd og samle sine anmeldelser af pigen der - i stedet for at starte en ny hver gang. :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu ovenstående anmeldelse falder meget godt i tråd med hvad der ellers skrives om den formentlig superdejlige Ida. Jeg ser i hvert fald frem til et besøg hos hende. Men jeg tør da næsten ikke rose hende og hendes ydelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olde skrev, for 54 minutter siden:

Jeg synes nu ovenstående anmeldelse falder meget godt i tråd med hvad der ellers skrives om den formentlig superdejlige Ida. Jeg ser i hvert fald frem til et besøg hos hende. Men jeg tør da næsten ikke rose hende og hendes ydelser. 

Håber da du anmelder og roser hende hvis du synes det er berettiget. Hvis jeg kommer forbi hvor hun er på vagt er hun også på min ønskeliste.

Redigeret af Frisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...