Hop til indhold
Guest BTL

Luisa i Nürnberg

Recommended Posts

Guest BTL

Mit arbejde har bragt mig til Nürnberg i nogle dage, og for at bryde ensomheden foretog jeg en søgning på Busenladies.de med indsnævring til Nürnberg, hvilket gav rigtig mange hits, men der var en enkelt kvinde, der fremstod som et must at besøge for en mand, der holder meget af store bryster. Luisa er en ung rumænsk pige med  kæmpestore ægte G-skåls bryster. Hun lød rigtig sød i telefonen, så jeg begav mig afsted til adressen og var spændt på, om virkeligheden kunne matche billederne af en smilende storbarmet pige. Det kunne den i allerhøjeste grad, og hun var om muligt endnu sødere end hun havde lydt i telefonen og brysterne var endnu lækrere in natura. For en dansker er 50 euro for en halv time virkelig favorabelt, og der var ikke noget, hun ikke ville være med til fra den blide palet. Vi nåede omkring en hel del dejlige ting, og jeg fik lov til at sprøjte i munden på hende som afslutning. Oplevelsen var helt fantastisk, og jeg gav hende selvfølgelig en ekstra tyver for indsatsen. Hun vil være i byen endnu en lille måned og drager så hjem til Rumænien for at holde jul. Kan virkelig anbefales, hvis nogen skulle komme til Nürnberg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BTL

Der er gp'er, der er stærkt vanedannende, og det må jeg indrømme, at Luisa er blevet for mig. Jeg havde checket Busenladies.de inden afrejsen og til min begejstring set, at hun igen var i byen, så da jeg havde checket ind på hotellet, ringede jeg for at høre, om jeg kunne komme på besøg. Det kunne jeg med det samme, så jeg hoppede i en taxa og kørte til hendes nye adresse. Her blev jeg modtaget om muligt endnu mere kærligt end første gang, og da vi havde ordnet det økonomiske - prisen for en halv time er nu 80€ - fik jeg lov at pakke de helt fantastiske bryster ud og så begyndte legen. Hun er meget glad for at kæle og kysse og er en helt igennem sød og dejlig ung kvinde.

Hun lider ikke af berøringsangst, og hun er vild med at sutte pik. Det gør hun så godt, at der hurtigt bliver fare for at komme, så vi byttede rundt så jeg kunne smage på hendes fisse. Hun bad mig slikke hende lige så stille til at begynde med, så jeg lod tungespidsen spille, og det fik lydniveauet til at stige noget. Hun gav sig fuldstændig hen og stønnede 'hurtigere', og da jeg fulgte opfordringen, kom hun i en fantastisk sprøjteorgasme. Hun lå stille et øjeblik og ville så have pik. På med kondomet og op at stå bag hende og køre pikken ud og ind. Det var et meget pirrende syn at se de store G-skåle gynge, mens jeg kneppede hende. Bollerummet var udstyret med et stort spejl, og det gjorde det kun endnu mere sexet. Da safterne begyndte at stige, tog hun kondomet af og gav mig et dybt blow, så jeg ikke kunne holde mig mere og kom i munden på hende. 

Da hun havde været en tur på badeværelset for at spytte spermen ud og skylle munden med noget mundskyl, lå vi og hyggesnakkede lidt og kælede videre, inden jeg måtte tilbage til hotellet

Jeg vedhæfter et af hendes - ægte - profilbilleder. Kan varmt anbefales. Der er fare for genbesøg i næste måned, når jeg igen skal til byen.

Luisa_2.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...