Jernsvinet 13996 Skrevet 10. November, 2016 Problemer med at anbringe din smartphone, når selfien skal tages ? - så se med her: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 216 Skrevet 10. November, 2016 Hehehe - har selv brugt kondomer til at beskytte min GPS på motorcyklen i regnvejr /Blues 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 10. November, 2016 Ha ha Ved godt jeg er stor fortaler for gummi ved samleje og analsex, men kan ikke forstille mig ved alle de her forslag og slet ikke hvad som helt gummi, da en del af dem er meget fedte, af glide creme mod en fx mobil tlf. nej tak, håber jeg ville kunne finde en anden løsning, hvis behovet var der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 10. November, 2016 Kinky Jill skrev, for 31 minutter siden: Ha ha ...........da en del af dem er meget fedte, af glide creme mod en fx mobil tlf. nej tak, håber jeg ville kunne finde en anden løsning, hvis behovet var der Glidecremen sidder forhåbentlig udvendigt ellers bruger du en forkert teknik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 240 Skrevet 10. November, 2016 jeg er ikke helt med, skal det være et brugt eller ubrugt komdom ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 10. November, 2016 peterhansenx skrev, for 2 timer siden: jeg er ikke helt med, skal det være et brugt eller ubrugt komdom ?? Det afgør du selv - men jeg tror ikke det er så god en idé, hvis du vil sikre smartphonen mod vand - men til skopudsning - kunne det måske være en idé, da du så kan få en hund til at slikke dem efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg