Hop til indhold

Mandy, Årslevvej 3, Rødovre.

Featured Replies

Skrevet

Har du prøvet søgefunktionen??

Skrevet

Ikke bollet henne, men jag har sett henne helt nøgen på vej ud efter at besøgt en av hendes kolleger8-)

Lidt buttet, med fin røv og mega fede babser. Sød og virkede trevlig. Ikke helt min type, men sexy og med fint ansikte.

Skrevet

Det er nokk lidt "photoshop" inblandat, speciellt på kroppen. Hon var "fresh", men ikke så fresh:)

Skrevet

Hun er anmeldt her. Bla af mig. Hun er lækker og har gode ægte babser. Kan anbefales!

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 timer siden:

Er det en dukke? Eller har de bare været lidt for rundhåndet med marcipanhuden? :D 

Jeg kan ihvertfald godt li detaljen med skostroppen :D

Skrevet

Ser mega underligt ud

Skrevet
  • Author

Tog lige en tur med hende. Hun er da genkendelig ud fra billedet, hvis man tillægger nogle år. Skal vi sige, hun nærmer sig de fyrre. Venlig og imødekommende. Glad for sine bryster (her "boobs" - som hun omtalte dem). Hun ville gerne have, at jeg havde godt fat i dem begge - hele tiden. Så undgik hun, at jeg tog hende for meget mellem benene. Hun ville gerne slikkes, - men ikke fingeren op! - Hun brugte mange lyde. Medens hun på et tidligt tidspunkt "red" mig, foregav hun en enorm orgasme. Jeg nøjedes med at se interesseret på hende og smilede til hende. - Mandy gjorde ikke selv tegn til at kysse, men når jeg gjorde det, fulgte hun med - også med tunge. - Alt i alt en blød og rund pige at ligge på. - Jeg kneppede hende (rygliggende) så længe, at hun på et tidspunkt bad om en pause. Hun sagde, at det var anstrengende at sprede ben i så lang tid.

Vi startede med at tale engelsk og gik over til tysk, da hun åbenbart var udmærket til det. 

Vi var i et af kælderværelserne. Der er vist blevet istandsat inden for de sidse par år.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.