Hop til indhold
Pigeforskeren

Mandy, Årslevvej 3, Rødovre.

Recommended Posts

Ikke bollet henne, men jag har sett henne helt nøgen på vej ud efter at besøgt en av hendes kolleger8-)

Lidt buttet, med fin røv og mega fede babser. Sød og virkede trevlig. Ikke helt min type, men sexy og med fint ansikte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 timer siden:

Er det en dukke? Eller har de bare været lidt for rundhåndet med marcipanhuden? :D 

Jeg kan ihvertfald godt li detaljen med skostroppen :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog lige en tur med hende. Hun er da genkendelig ud fra billedet, hvis man tillægger nogle år. Skal vi sige, hun nærmer sig de fyrre. Venlig og imødekommende. Glad for sine bryster (her "boobs" - som hun omtalte dem). Hun ville gerne have, at jeg havde godt fat i dem begge - hele tiden. Så undgik hun, at jeg tog hende for meget mellem benene. Hun ville gerne slikkes, - men ikke fingeren op! - Hun brugte mange lyde. Medens hun på et tidligt tidspunkt "red" mig, foregav hun en enorm orgasme. Jeg nøjedes med at se interesseret på hende og smilede til hende. - Mandy gjorde ikke selv tegn til at kysse, men når jeg gjorde det, fulgte hun med - også med tunge. - Alt i alt en blød og rund pige at ligge på. - Jeg kneppede hende (rygliggende) så længe, at hun på et tidspunkt bad om en pause. Hun sagde, at det var anstrengende at sprede ben i så lang tid.

Vi startede med at tale engelsk og gik over til tysk, da hun åbenbart var udmærket til det. 

Vi var i et af kælderværelserne. Der er vist blevet istandsat inden for de sidse par år.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...