RødeFrækkert 15 Skrevet 9. November, 2016 Okay, ved ikke om jeg er det rigtige sted i forummet, men jeg tager chancen. Jeg er en mand sidst i 30'erne. Lever alene, har det egentlig meget fint med det. Men som mange andre, oplever jeg at jeg mangler nærværet: Kys, kram og selvfølgelig sex. Jeg har besøgt nogle søde kvinder, jeg har fundet gennem denne side, men jeg må simpelthen erkende, at Sugardady eller generel købesex ikke er for mig. Kort sagt: Jeg ville virkelig give min venstre arm for at finde en B-veninde. Når jeg kaster et blik ud over nettet har jeg et indtryk at for nogle mennesker er det at finde en "ven med fryns" lige så let som at købe en cola i det indre København. Men jeg aner faktisk ikke hvad jeg skal gøre. Det hører med til historien, at jeg ikke er særligt høj og også vejer lidt for meget. Så nej, jeg er ikke et "hug". Men jeg har et kærligt sind og ved fra mine faste parforhold, at jeg absolut ikke er en idiot i sengen. Har nogle af jer et godt råd til en lidt genert, men lidenskabelig mand, der bare gerne vil dele det smukkeste i livet med en ligesindet kvinde? Jeg tænker både gode steder at starte, gode trick til første møde når isen skal brydes osv. På forhånd mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 9. November, 2016 Tinder er din ven. Den er nem, enkel og lige til at gå til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papa 31 Skrevet 9. November, 2016 (edited) Jeg har selv prøvet at være i samme situation, brugte utal af forskellige dating sites, uden det store held. Utal af brev vekslinger som ikke førte noget med sig. Det lærte mig hurtigt en ting. Stiller kvinder for store krav til dit udseende, højde og drøjde etc. så var de faktisk mere ude efter kærestepotentiale end bolleven. Jeg fandt Annoncelight og smed en annonce op der. Det var gratis, så hvad kunne gå galt. Intet. Der var faktisk hurtig bid, dog først efter jeg havde været igennem nogle FAKE henvendelser "Part of the game". Gør dig klar over hvad du helt konkret vil have ud af denne aftale. Vil du kun mødes til hygge sex, eller jævnlige hygge aftner, tur i biffen, dinner dates etc. Der er faktisk rigtige mange gifte kvinder som søger en bolleven til hurtige sex møder, og derefter farvel og tobak, vi ses igen. Her vil der ikke være så meget tid til romantiske middage etc. inden i hopper i kanen. De har jo en familie de skal hjem til. De møder jeg har haft, er faktisk forgået på lige fod med besøg hos en GP, minus betaling. Vi har lige brugt de første 10 min. med lidt hygge snak, derefter hoppet i kanen, vi kom jo for en ting, nenmlig god sex og ikke andet. Hver klar over gamet når du søger en bolleven og f.eks. mødes med en gift kvinde. Det er NO-GO at have følelser med i spillet. Redigeret 9. November, 2016 af Papa 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. November, 2016 Tiiiiinder som HG wells også siger. Og så er jeg uenig i det papa skriver "NO-GO" med følelser, det har jeg da tit haft, det er de bedste.. "bollevenner".. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 10. November, 2016 Vil du ikke betale for sex, er der scor.dk Det kræver breve, det koster nogle møder uden sex, hvor der fx er pynte på ens data, det gør både mænd og kvinder desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 10. November, 2016 (edited) Hej Claire og HG Wells Kan man oprette sig anonymt på Tinder, uden at linke til sin Facebookprofil eller andet ? Venligst French Redigeret 10. November, 2016 af frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Filippa Skrevet 10. November, 2016 frenchlover1 skrev, 1 time siden: Hej Claire og HG Wells Kan man oprette sig anonymt på Tinder, uden at linke til sin Facebookprofil eller andet ? Venligst French Nu er det lidt tid siden jeg har brugt tinder, men tror ikke det har ændret sig. Man skal bruge sin facebook for at oprette en tinder. Tinder slår ikke noget op på ens facebook væg. Du kan lave en fake facebook profil, med et andet navn hvis du skal være helt anonym. Før var det sådan at tinder kun kunne bruge de billeder man havde på sin facebook, men nu kan man også vælge billeder fra ens kamerarulle på mobilen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 10. November, 2016 French alternativ kan du jo oprette en ekstra FB. Men der linkes ikke til fb, den viser bare dit fornavn, alder, fællles venner og fælles interesser. jeg swiper nu <-- left på alle dem der tydeligvis har en "fake" profil eller ikke har billeder på.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 10. November, 2016 Fremch, tag chancen. Fordelen er, at du slipper for hundredevis af beskeder. Du swiper, de swiper, og lige pludselig - wupti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RødeFrækkert 15 Skrevet 10. November, 2016 Papa skrev, for 23 timer siden: Jeg har selv prøvet at være i samme situation, brugte utal af forskellige dating sites, uden det store held. Utal af brev vekslinger som ikke førte noget med sig. Det lærte mig hurtigt en ting. Stiller kvinder for store krav til dit udseende, højde og drøjde etc. så var de faktisk mere ude efter kærestepotentiale end bolleven. Jeg fandt Annoncelight og smed en annonce op der. Det var gratis, så hvad kunne gå galt. Intet. Der var faktisk hurtig bid, dog først efter jeg havde været igennem nogle FAKE henvendelser "Part of the game". Gør dig klar over hvad du helt konkret vil have ud af denne aftale. Vil du kun mødes til hygge sex, eller jævnlige hygge aftner, tur i biffen, dinner dates etc. Der er faktisk rigtige mange gifte kvinder som søger en bolleven til hurtige sex møder, og derefter farvel og tobak, vi ses igen. Her vil der ikke være så meget tid til romantiske middage etc. inden i hopper i kanen. De har jo en familie de skal hjem til. De møder jeg har haft, er faktisk forgået på lige fod med besøg hos en GP, minus betaling. Vi har lige brugt de første 10 min. med lidt hygge snak, derefter hoppet i kanen, vi kom jo for en ting, nenmlig god sex og ikke andet. Hver klar over gamet når du søger en bolleven og f.eks. mødes med en gift kvinde. Det er NO-GO at have følelser med i spillet. Jeg er lidt i tvivl om en detalje i dit ellers super inspirerende indlæg: Når man smider en annonce op på Annoncelight, som jeg kender, forventer kvinden så ikke at man "betaler" noget eller kommer med gaver etc.? Det plejer at være lidt af konceptet på den side, virker det som. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. November, 2016 Min platform har været swingerklubberne. Man skal nok være lidt fremme i skoene før at det skal give pote, men skal man ikke dybest set det de fleste steder? Mine "bolleveninde" forhold er som oftest meget flygtige og holder sjældent særligt længe, men de er dejlige så længe det varer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. November, 2016 Hej RødeFrækkert. En god idè ville være at prøve at begynde og spise lidt sundere og motionere. Kender selvfølgelig ikke noget til din personlige hygiejne (Hård, skæg, Øjen bryn, Negle, tænder, hud) men det er også et sted man tit godt kan forbedre lidt. Så måske købe noget nyt tøj, så du ligner en million, tænker at købe trøjer, poloer med lodrette striber, da det vil få dig til at fremstå højere. Når alt det er i orden, så få taget nogle gode billede af dig selv, som du så kan bruge på en net-profil, som så mange anbefaler. Jeg tror at det er rimelig turn-off for mange kvinder, hvis du skriver at du kun er interesseret i sex.. Så måske skriv med nogen, og invitèr dem på en spontan kop kaffe i byen, og hvis der så er kemi, jamen så kan i jo ses igen, til en film eller andet, hvor stemningen kan blive lidt mere intim. Det kan jo udvikle sig til sex eller måske et forhold, men hvis du stadigvæk kun vil have sexen, jamen så vær ærlig og sig det. Når du begynder at få lidt mere sevtillid, og får overvundet din generthed, så tror jeg det begynder at gå af sig selv. Jeg har selv gode erfaringer med det, og jeg ses med 5 piger for tiden, med jævne mellemrum, hvor begge parter er enige om at det kun er sjov, hygge og sex. Alt det bedste Sutte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg