Hop til indhold
Bebop

Sugar tits på Daisy Club

Recommended Posts

Guest TboneDK

Yeps, enig - og umiddelbart er hendes billeder ikke "spredt" på nettet - Looks like the real thing

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi. Billederne stemmer ikke overens med pigen. Hun er petite, men ansigtet er ikke i nærheden af at være lige så kønt som billederne.

Brysterne er meget pæne og naturlige. Store for en pige der er så tynd, men ikke større end en lille håndfuld.

Serviceniveauet var ikke godt. Hun synes min pik var meget stor, det er nu ikke mit indtryk, men den er måske lidt over snit i tykkelse. Hun var ikke meget for at tage den i munden og heller ikke meget for at kysse, så det blev så som så med opvarmningen. Pludselig spørger hun om jeg vil have 2 piger. Jeg fik her helt klart indtrykket at hun gerne ville slippe for at skulle bolles af min pik. Eftersom hendes engelsk er næsten ikke-eksisterende blev Mutter hevet ind til at oversætte (mens jeg lå splitterravende på sengen, godt man ikke er sart :)). Jeg sagde det som jeg opfattede det til Mutter: at pigen var bekymret ved størrelsen på kalorius og at det nok var derfor hun gerne ville have en anden pige ind over. Jeg foreslog at vi der bare kunne være en anden pige der tog over for Sugar Tits og sådan endte det efter megen frem og tilbage. Så selve akten og afslutning blev med Coco som var ok, men jo ikke det jeg havde sæt næsen op efter.

Så min oplevelse var ikke god, men andre kan sikkert have en fin nok oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...