Hop til indhold

Recommended Posts

For et par uger siden besøgte jeg Freja fra Annonce light - Link

Freja er en yngre  kurvet Dansk pige, så hendes billerer i annoncen passer meget fint med virkeligheden. Man besøger hende i Nordsjælland i en villa på 1. sal med egen knap så diskrete indgang.

Jeg valgte Freja primært fordi jeg synes kurvede piger er sexede og at hun samtidig var Dansk og da hun samtidig tilbød tunge kys og mega fransk så gjorde det udfaldet.

Selve oplevelsen var dog noget skuffende, måske fordi kemien ikke helt fungerede mellem os samtdig med at hun virkede rimelig reserveret / passiv under hele besøget. Hun giver fint mega fransk og dansk som lovet og kysser også gerne, dog ikke tunge kys som skrevet i hende annonce.  Freja er meget venlig som person, men lidt/noget indlevelse samt aktivitet manglede altså under akten, hvilket jeg selv tillægger en høj værdi under et besøg.

 

Stedet 8/10
Oplevelse 6/10
Pris 6/10 

 

Mvh

nomoreikea

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også nu været forbi Freja, drevet af de store bryster. Fin oplevelse for mig, beskrivelse af hende annoncen passer godt med virkeligheden. Sød og smilende pige. Godt blow, samtidig med at pikken lå i mellem de store bryster.  Hendes bryster er af den type/størrelse som, når hun ligger på ryggen, vælter ned mod hendes skulde/ansigt, mens man knepper hende. Dejligt syn.  Jeg kommer nok igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ok diskret. Et hus ud til Birkerød Kongevej, indgang i siden. Jeg parkerede bagved, jeg ville nok ikke besøge stedet hvis jeg var et kendt ansigt i området :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...