nomoreikea 19 Skrevet 9. November, 2016 For et par uger siden besøgte jeg Freja fra Annonce light - Link Freja er en yngre kurvet Dansk pige, så hendes billerer i annoncen passer meget fint med virkeligheden. Man besøger hende i Nordsjælland i en villa på 1. sal med egen knap så diskrete indgang. Jeg valgte Freja primært fordi jeg synes kurvede piger er sexede og at hun samtidig var Dansk og da hun samtidig tilbød tunge kys og mega fransk så gjorde det udfaldet. Selve oplevelsen var dog noget skuffende, måske fordi kemien ikke helt fungerede mellem os samtdig med at hun virkede rimelig reserveret / passiv under hele besøget. Hun giver fint mega fransk og dansk som lovet og kysser også gerne, dog ikke tunge kys som skrevet i hende annonce. Freja er meget venlig som person, men lidt/noget indlevelse samt aktivitet manglede altså under akten, hvilket jeg selv tillægger en høj værdi under et besøg. Stedet 8/10 Oplevelse 6/10 Pris 6/10 Mvh nomoreikea 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxl lover 349 Skrevet 19. November, 2016 Har også nu været forbi Freja, drevet af de store bryster. Fin oplevelse for mig, beskrivelse af hende annoncen passer godt med virkeligheden. Sød og smilende pige. Godt blow, samtidig med at pikken lå i mellem de store bryster. Hendes bryster er af den type/størrelse som, når hun ligger på ryggen, vælter ned mod hendes skulde/ansigt, mens man knepper hende. Dejligt syn. Jeg kommer nok igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
perperhansen 26 Skrevet 19. November, 2016 Besøger man hende diskret eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxl lover 349 Skrevet 20. November, 2016 Det er ok diskret. Et hus ud til Birkerød Kongevej, indgang i siden. Jeg parkerede bagved, jeg ville nok ikke besøge stedet hvis jeg var et kendt ansigt i området 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 1. December, 2016 Xxlover ingen add oplyst tak 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
perperhansen 26 Skrevet 1. December, 2016 Caya6 skrev, for 5 timer siden: Xxlover ingen add oplyst tak Der blev da heller ikke nævnt en adresse , Birkerød Kongevej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg