Hop til indhold

Recommended Posts

Honda skrev, den 6. januar 2017 at 07:58:

Jeg har været hos både Kasalong og Soms Heaven.

Hos Kasalong fik jeg en moden lidt rund kvinde. Hun var sød og venlig, og suttede og kælede superfint. Jeg fik hende til at stikke nogle fingre op i min røv, og hun kunne en teknik med at piske fingrene rundt i røven som om hun æg sammen til en æggekage. Under vores seance kom der et par ind i værelset ved siden af. Sutteren der begyndte ret hurtigt at stønne. Det ville have dræbt al begejstring hvis det var mig der var blevet udsat for det.

Da vi kom ned var der kø, par ventede på at få et værelse, og min sutter råbte at hun var færdig, så snart hun var inde i restauranten hvor MamaSan sidder ved sin kasse. Jeg fik nærmest det indtryk at de arbejdede på stopur. Hvorfor skulle hun ellers råbe at hun var færdig henne fra trappen?

Den kvinde jeg havde hos Soms Heaven var sådan set god godt. Langt fra den bedste jeg har haft til blowjob, men OK. Hvad der generede mig var at hun begyndte at snakke om tips så snart hun havde spyttet spærmen ud. Det skulle jeg høre på mens jeg forsøgte at nyde orgasmen og falde ned igen. Hun prøvede også tre gange på mindre end 15 minutter at sælge en time ovenpå med sex og massage til 1700 bath. 

Godt at du havde gode oplevelse, det havde jeg sådan set også, specielt hos Kasalong.

PS! Jeg gav begge piger 200 eller 300 bath i tips.

 

Honda skrev, den 6. januar 2017 at 07:58:

Jeg har været hos både Kasalong og Soms Heaven.

Hos Kasalong fik jeg en moden lidt rund kvinde. Hun var sød og venlig, og suttede og kælede superfint. Jeg fik hende til at stikke nogle fingre op i min røv, og hun kunne en teknik med at piske fingrene rundt i røven som om hun æg sammen til en æggekage. Under vores seance kom der et par ind i værelset ved siden af. Sutteren der begyndte ret hurtigt at stønne. Det ville have dræbt al begejstring hvis det var mig der var blevet udsat for det.

Da vi kom ned var der kø, par ventede på at få et værelse, og min sutter råbte at hun var færdig, så snart hun var inde i restauranten hvor MamaSan sidder ved sin kasse. Jeg fik nærmest det indtryk at de arbejdede på stopur. Hvorfor skulle hun ellers råbe at hun var færdig henne fra trappen?

Den kvinde jeg havde hos Soms Heaven var sådan set god godt. Langt fra den bedste jeg har haft til blowjob, men OK. Hvad der generede mig var at hun begyndte at snakke om tips så snart hun havde spyttet spærmen ud. Det skulle jeg høre på mens jeg forsøgte at nyde orgasmen og falde ned igen. Hun prøvede også tre gange på mindre end 15 minutter at sælge en time ovenpå med sex og massage til 1700 bath. 

Godt at du havde gode oplevelse, det havde jeg sådan set også, specielt hos Kasalong.

PS! Jeg gav begge piger 200 eller 300 bath i tips.

Har med glæde læst alle disse indlæg og svar i tråden - god læsning :-) Jeg kan kun tilslutte mig, at hvis man er til Thailand eller overvejer det, så kan det kun anbefales på det kraftigeste. Jeg personligt tager derud ca 2 gange om året (er single:-) ) og starter altid i Pattaya og slutter i Bangkok. Det skal også lige nævnes at jeg personligt er både til ladyboys og "alm." piger og der er rigeligt af dem, ja i store mængder :-) så overvejer du en tur til disse kanter, så go for it - Skal selv afsted igen 14 dage fra slutningen marts, så måske mødes vi :-) Giver gerne anbefalinger omkring hoteller mm hvis det ønskes, god tur :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr JP skrev, den 9/2/2017 at 11:26:

Jeg personligt tager derud ca 2 gange om året (er single:-) ) og starter altid i Pattaya og slutter i Bangkok. Det skal også lige nævnes at jeg personligt er både til ladyboys og "alm." piger og der er rigeligt af dem, ja i store mængder :-) 

Kan du anbefale nogle super feminine ladyboys med lækre store silikone bryster både i Pattaya og Bangkok? Jeg er også interesseret i ladyboys, men har dog det meget rimelige krav, at de IKKE skal ligne lastbilchauffører i kjoler og med neglelak og lyde som Darth Vader på en god dag.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hornykaj

Bangkok er bare for vild! 

Det er ikke dyrt at tage en tur derud. Jeg så lige en billet med Norwegian til 2900 kr i den Blå Avis. København - Bangkok 20 maj.

HK

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Apollo skrev, den 29/4/2560 at 14:30:

Kan du anbefale nogle super feminine ladyboys med lækre store silikone bryster både i Pattaya og Bangkok? Jeg er også interesseret i ladyboys, men har dog det meget rimelige krav, at de IKKE skal ligne lastbilchauffører i kjoler og med neglelak og lyde som Darth Vader på en god dag.... 

Jeg ved ikke så meget om det du spørger om, men nok til at hjælpe dig på vej.

Bangkok: Der er barer i Soi Nana og vist nok også i Soi Cowboy med lady boys, og i selve oi Nana er der mange der trækker om aftenen, jo senere jo flere, og mange af dem er faktisk meget smukke. De klarer deres forretninger på små short time hoteller og gæstehuse i nærheden.

Pattaya: Samme som i Bangkok, og der er lady boys i bl a i Soi 6. (Soi betyder sidegade eller gade). Hold dig fra de livsfarlige lady boys på Beach Road. De stjæler oftet med arme og ben, smider bedøvende medicin i drinks, osv osv. Der er mange, der findes endda en hjemmeside for ladyboys, find den selv på Google. Held og lykke. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Honda skrev, Lige nu:

Jeg ved ikke så meget om det du spørger om, men nok til at hjælpe dig på vej.

Bangkok: Der er barer i Soi Nana og vist nok også i Soi Cowboy med lady boys, og i selve Soi Nana er der mange der trækker om aftenen, jo senere jo flere, og mange af dem er faktisk meget smukke. De klarer deres forretninger på små short time hoteller og gæstehuse i nærheden.

Pattaya: Samme som i Bangkok, og der er lady boys i bl a i Soi 6. (Soi betyder sidegade eller gade). Hold dig fra de livsfarlige lady boys på Beach Road. De stjæler oftet med arme og ben, smider bedøvende medicin i drinks, osv osv. Der er mange, der findes endda en hjemmeside for ladyboys, find den selv på Google. Held og lykke. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornykaj skrev, for 13 timer siden:

Bangkok er bare for vild! 

Det er ikke dyrt at tage en tur derud. Jeg så lige en billet med Norwegian til 2900 kr i den Blå Avis. København - Bangkok 20 maj.

HK

 

 

Lige nu er det blot normal prisen, også hos nogen rute selskaber. f.eks. quatar thai turkish airlines kan matche prisen (3100 - 3200), specielt da jeg mistænker en norwegian til 2900 til at være uden baggage og mad og drikke undervejs og evt. sædevalg.  afrejse 20. maj og hjem 14 dage efter.

 

Redigeret af Den lille hårde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Apollo skrev, den 29/4/2017 at 13:30:

Kan du anbefale nogle super feminine ladyboys med lækre store silikone bryster både i Pattaya og Bangkok? Jeg er også interesseret i ladyboys, men har dog det meget rimelige krav, at de IKKE skal ligne lastbilchauffører i kjoler og med neglelak og lyde som Darth Vader på en god dag.... 

Der er masser af dem i Pattaya, både i soi 6, 7 og 8. Jeg må sige, at det i nogle tilfælde kan være uhyre svært at se om det er en kvinde eller ladyboy. 

Som Honda også nævner, så hold dig fra freelancers på beach road!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
tzatiki skrev, for 49 minutter siden:

Der er masser af dem i Pattaya, både i soi 6, 7 og 8. Jeg må sige, at det i nogle tilfælde kan være uhyre svært at se om det er en kvinde eller ladyboy. 

Som Honda også nævner, så hold dig fra freelancers på beach road!

Det er ladyboyernes adfærd der afslører dem. Deres fingre rører ved deres hår, de overdriver tit de såkaldt kvindelige bevægelser, deres højde, store hænder og fødder. Jeg har på youtube set en masse ladyboys i en lille gade i Pattaya. Hvor er det? Nogen der kan hjælpe? ;)

Redigeret af Honda
Rettelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Den lille hårde skrev, for 2 timer siden:

Lige nu er det blot normal prisen, også hos nogen rute selskaber. f.eks. quatar thai turkish airlines kan matche prisen (3100 - 3200), specielt da jeg mistænker en norwegian til 2900 til at være uden baggage og mad og drikke undervejs og evt. sædevalg.  afrejse 20. maj og hjem 14 dage efter.

 

Turkisk Airlines og Qautar er fremragende til pengene. Value for money.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Honda skrev, for 10 timer siden:

Det er ladyboyernes adfærd der afslører dem. Deres fingre rører ved deres hår, de overdriver tit de såkaldt kvindelige bevægelser, deres højde, store hænder og fødder. Jeg har på youtube set en masse ladyboys i en lille gade i Pattaya. Hvor er det? Nogen der kan hjælpe? ;)

Helt enig. Langt de fleste kan man sagtens spotte - nogle ved førte øjekast - andre på stemmen - og så ellers den adfærd, som du beskriver. Men der er stadigvæk nogle, som skiller sig ud. Dem kan du godt finde i soi 7/8, Honda. Nu er jeg ikke selv interesseret i ladyboys, men talte længe med en i en bar - altså hvor jeg var i tvivl om dette var en kvinde eller ej, for hverken stemme, udseende eller adfærd gav et klart svar.. Det var faktisk en pige (måske misundelig) i baren der på et tidspunkt gav mig nogle tegn til, at det var en ladyboy. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hornykaj
Den lille hårde skrev, for 17 timer siden:

Lige nu er det blot normal prisen, også hos nogen rute selskaber. f.eks. quatar thai turkish airlines kan matche prisen (3100 - 3200), specielt da jeg mistænker en norwegian til 2900 til at være uden baggage og mad og drikke undervejs og evt. sædevalg.  afrejse 20. maj og hjem 14 dage efter.

 

Tjekkede lige på Momondo. Det samme fly koster 3900 nu med norwegian. Qatar kan fås til 3000 men der tager det ene fly 28 timer :-(

 Norwegian tager kun 11 timer. Så skide være med om det er en gang plads uden mad :-) 

Hmm.. en uge i Bkk ville ville være for vildt. Jeg byder sgu på den :-)

 

HK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
tzatiki skrev, for 6 timer siden:

Helt enig. Langt de fleste kan man sagtens spotte - nogle ved førte øjekast - andre på stemmen - og så ellers den adfærd, som du beskriver. Men der er stadigvæk nogle, som skiller sig ud. Dem kan du godt finde i soi 7/8, Honda. Nu er jeg ikke selv interesseret i ladyboys, men talte længe med en i en bar - altså hvor jeg var i tvivl om dette var en kvinde eller ej, for hverken stemme, udseende eller adfærd gav et klart svar.. Det var faktisk en pige (måske misundelig) i baren der på et tidspunkt gav mig nogle tegn til, at det var en ladyboy. 

Fødder og hænder, dem kan de ikke lave om på :)

Hvis der kun er en enkelt lady boy i en bar, kan "hun" faktisk være en gevinst. De kan være sjove, festlige, og normalt respekterer pigerne dem meget.

For nylig var jeg i en bar af typen, hvor der var piger og en enkelt ladyboy, men de holdt meget lav profil. Og der var en tårnhøj lady boy helt sikkert et festligt indslag.

Jeg tror at der er meget stor forskel på de lady bpys som har fast arbejde i en bar eller på noget bordelagtigt, og så de ofte kriminelle som arbejder i gaderne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honda skrev, den ‎05‎-‎05‎-‎2017 at 07:43:

Jeg ved ikke så meget om det du spørger om, men nok til at hjælpe dig på vej.

Bangkok: Der er barer i Soi Nana og vist nok også i Soi Cowboy med lady boys, og i selve oi Nana er der mange der trækker om aftenen, jo senere jo flere, og mange af dem er faktisk meget smukke. De klarer deres forretninger på små short time hoteller og gæstehuse i nærheden.

Pattaya: Samme som i Bangkok, og der er lady boys i bl a i Soi 6. (Soi betyder sidegade eller gade). Hold dig fra de livsfarlige lady boys på Beach Road. De stjæler oftet med arme og ben, smider bedøvende medicin i drinks, osv osv. Der er mange, der findes endda en hjemmeside for ladyboys, find den selv på Google. Held og lykke. :)

Jeg har været i Pattaya tilbage i juli 2015. Mit spørgsmål gik bare ud på, om du havde nogle navne på nogle ekstremt flotte ladyboys? Dvs. nogle ladyboys, der ikke er ustabile. Jeg havde nemlig en dårlig erfaring fra Pattaya tilbage i 2015, og jeg ville bare have nogle anbefalinger på nogle flotte smukke LB'er, der gerne har bolts-on (store silikone bryster).

Jeg fik ikke besøgt soi bukhao, så håber at finde nogle smæklækre silikone bryster både på piger og LB'er. :)

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Apollo skrev, 1 time siden:

Jeg har været i Pattaya tilbage i juli 2015. Mit spørgsmål gik bare ud på, om du havde nogle navne på nogle ekstremt flotte ladyboys? Dvs. nogle ladyboys, der ikke er ustabile. Jeg havde nemlig en dårlig erfaring fra Pattaya tilbage i 2015, og jeg ville bare have nogle anbefalinger på nogle flotte smukke LB'er, der gerne har bolts-on (store silikone bryster).

Jeg fik ikke besøgt soi bukhao, så håber at finde nogle smæklækre silikone bryster både på piger og LB'er. :)

Ja så. Lissom Lambourghini eller Ferrari når det gælder biler :D. Sådan tror jeg ikke det er, Apollo. En uge kan være som et århundrede i købesex branchen. Alt kan forandre sig. Der er call girl sider hvor de kan kigge lady boys ud, og bestille dem. Og der er en hjemmeside for lady boys. Jeg selv ville aldrig tage en lady boys som ikke er tilknyttet en bar, et bordel, eller bureau. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi. Great reviews guys. Thank you. @llive in particular.

I have heard that Bangkok is not worth it because it is very noisy and polluted city while eveything is found in pataya only cheaper.

 

I am considering a trip to Thailand. I appreciate your comments.

 

Have a nice weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...