Hop til indhold
Elamor

Naomi 1. class I må ikke snyde jer for hende hvis I er til brune piger

Recommended Posts

Elamor, Du har skrevet 11 indlæg siden du blev medlem for et år siden. Samtlige indlæg handler om Naomi og roser hende til skyerne - skal vi forstå det derhen, at du synes godt om hende ? - for der ligger vel ikke andet bag, vel ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der og ja det er hende på billederne... Men så slutter det positive også... hun var vildt uengageret og virkede bare som om, at det skulle overståes. 

Godt hvis andre har haft bedre oplevelser... men jeg kommer ikke igen, det var både spild af tid og penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nåh, jeg har så sent som i dag haft en super god oplevelse med hende.... 

Startede med et bad sammen, derefter ind i sengen. Dejlig og smuk pige. Taler ikke så meget engelsk, men prøver. Kunne også et par danske ord. Havde bestilt en halv time, var der lidt under en time, inkl badet. Havde taget uret af, så jeg vidste ikke engang vi var gået over tiden, som jeg ellers mener er dårlig stil. Hun skyndte ikke på mig, og kyssede dybt farvel, da det virkede naturligt at jeg gik (og hvor jeg fik dårlig samvittighed over at være blevet så længe).

Thumbs up herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 13 timer siden:

nåh, jeg har så sent som i dag haft en super god oplevelse med hende.... 

Startede med et bad sammen, derefter ind i sengen. Dejlig og smuk pige. Taler ikke så meget engelsk, men prøver. Kunne også et par danske ord. Havde bestilt en halv time, var der lidt under en time, inkl badet. Havde taget uret af, så jeg vidste ikke engang vi var gået over tiden, som jeg ellers mener er dårlig stil. Hun skyndte ikke på mig, og kyssede dybt farvel, da det virkede naturligt at jeg gik (og hvor jeg fik dårlig samvittighed over at være blevet så længe).

Thumbs up herfra. 

Det var da fedt at høre - super. Jeg beklager, hvis jeg mistænkeliggjorde elamor, det virkede bare så markant

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, den 9/11/2016 at 14:57:

Elamor, Du har skrevet 11 indlæg siden du blev medlem for et år siden. Samtlige indlæg handler om Naomi og roser hende til skyerne - skal vi forstå det derhen, at du synes godt om hende ? - for der ligger vel ikke andet bag, vel ?

Ja jeg er ret glad for hende, hun er super. Jeg er før blevet beskyldt for at det skulle være reklame, men det er det ikke kun anbefaling til jer andre. Men jeg vi da gerne beholde hende for mig selv ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, den 9/11/2016 at 19:50:

Reklame.

Nej jeg får ingen penge, men betaler når jeg kommer lige som alle andre. Men du kan jo bare besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, den 9/11/2016 at 15:53:

Jeg har været der og ja det er hende på billederne... Men så slutter det positive også... hun var vildt uengageret og virkede bare som om, at det skulle overståes. 

Godt hvis andre har haft bedre oplevelser... men jeg kommer ikke igen, det var både spild af tid og penge.

Måske det har noget med kemi at gøre, jeg har ikke haft dårlige oplevelser. Men pigerne er jo ikke maskiner så det kan jo også være at det har været sidst på dagen. Jeg kommer der om morgen, det gør jeg med de fleste, så er de friske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
69Niels skrev, for 14 timer siden:

Wav...hun må besøges.

hvor høj er hun ? og alder ? og er hun til tungekys?

på forhånd tak

Hej Niels hun er ca 165 men hun har tit høje hæle på nå hun åbner, det giver hende bare så god en numse når man går bag hende. hun siger tungekys afhænger af kemien.

Alder siger hun at hun er 28, men hun ligner en på 25 (ret mig gerne hvis I der har besøgt hende ikke er enige)

Men kan kun sige føj hvor er hun bare dejlig, har også bestilt en time igen i dag, den pige kan gøre en fatig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elamor skrev, den Thursday, November 10, 2016 at 23:10:

Måske det har noget med kemjeg at gøre, jeg har ikke haft dårlige oplevelser. Men pigerne er jo ikke maskiner så det kan jo også være at det har været sidst på dagen. Jeg kommer der om morgen, det gør jeg med de fleste, så er de friske.

Kemi er en stor del og den havde vi så nok ikke... men når det så er sagt, så sælger pigerne herinde og derude jo en serviceydelse og som kunde vil jeg mene at man godt kan forvente en vis Standard og indlevelse fra pigen, den leverede hun på ingen måde da jeg var der... jeg kan vende rundt i døren hvis jeg kan mærke at det ikke er noget for mig.. og på samme måde burde hun og andre takke nej, hvis de kan mærke at de ikke kan levere med en bestwmt kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 16 minutter siden:

Kemi er en stor del og den havde vi så nok ikke... men når det så er sagt, så sælger pigerne herinde og derude jo en serviceydelse og som kunde vil jeg mene at man godt kan forvente en vis Standard og indlevelse fra pigen, den leverede hun på ingen måde da jeg var der... jeg kan vende rundt i døren hvis jeg kan mærke at det ikke er noget for mig.. og på samme måde burde hun og andre takke nej, hvis de kan mærke at de ikke kan levere med en bestwmt kunde.

Enig i alt hvad du siger. Kan bare ikke få det til at passe på Naomi.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der for nylig. Hun er utrolig lækker og sprød. Og meget engageret og sød. Tog hende også analt. Super godt...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ras skrev, den 14/11/2016 at 23:31:

Jeg har også været der for nylig. Hun er utrolig lækker og sprød. Og meget engageret og sød. Tog hende også analt. Super godt...

 

Hvordan var hendes græske? Tid,  hastighed og dybde

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var rigtig godt. Hun havde god tid. Virker som om at hun har plads og virkelig godt kan lide græsk På mig virkede de som om at hun var ligeglad, hvilket hul jeg brugte. Bollede hende både hårdt og roligt og i mindst 15 minutter. Lovede hende blot at starte roligt og så kunne jeg gå til hende...Hun kan helt klart lide græsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...